IngerLise_1981 Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 jenta mi begynnr i barnehage på bogafjell t høsten, på liten avdeling andre som skal for 1 gang sende barnet sitt i barnehage i dette området bli kjendt!
lana<3 Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Jeg har også søkt hit og bor her...men visste ikke at opptaket i sandnes faktisk var avslutta enda...har ik fått no beskjed om vi har kommet inn eller ei...hvor gammel er din datter?
imsdal med julesmak Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Hvis du hadde fått plass på førsteinntaket skulle brevet kommet onsdag før skjærtorsdag. Andreinntaket gjøres i mai, og så får man eventuelt avslag i slutten av mai.
IngerLise_1981 Skrevet 18. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2007 hei du, jenta mi blir 2 år i september, skal begynne på liten avdelig....men skal til min arbplass idag der jeg jobbet før jeg gikk ut i perisjon, får jeg jobb der igjen begynner hun kanskje der, men håper egentlig på bogafjellbakken :-) har du hørt noe??? er du og hjemme på dagtid? passer nabojenta som er like gammel som mi, kankje vi treffes en dag??????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå