Lille Sprell og meg Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 .. er det da viktig at babyen går på do hver dag? Min lille tar det en del tid med altså.. Prøver med litt malt ved siden av. Kan de få forstoppelse av maisgrøt?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Har et innlegg om det samme lenger ned her. Men har ikke fått noe særlig svar. Her har iallefall magen blitt treg etter at vi begynte med maisgrøt. Håper du får noen gode svar..
Big mama;) Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Hei:) Nei ha trenger ikke gå på do hver dag...hver14 dag eller hver 2 dag..alt er like normalt:) men tror det er lurt med litt malt...eller du kan gi litt sviskesaft:)
Gjest Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 jaja. min baby går ikke på do akkurat... Men han bæsjer flere ganger om dagen, opptil 3-4 ganger. Han har ofte litt hard avføring og jobber litt med den, men ikke noe som plager han! Tror babyer hest skal bæsje en gang om dagen hvis de får mme, mens det kan gå opptil 2 uker med mm...
Lille Sprell og meg Skrevet 14. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2007 hehe... jeg tenkte over uttrykket når jeg leste det i stad.. men dere skjønte nok hva jeg mente:) Uansett; jeg fullammer, og da har han bæsjet med intervaller 1-2 uker. Jeg er helt inneforstått med at det ikke er noe som helst unormalt, og heller ikke vondt da han ikke får forstoppelse av kun mm. Men lurte bare på om det endrer seg når vi startet med grøt.. Han har ikke vært hard i magen i det hele tatt tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå