Bølle&Frøet Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Er dette en fin plass å reise med en på 9 mnd?
mammae:-) Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Ville ikke reist der med små barn, er en fest og ungdomsplass. Ville heller reist til golden sands med småbarn...
Bølle&Frøet Skrevet 14. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2007 Takk for svar. Du har nok rett, etter jeg har hørt litt rundt er nok ikke dette plassen for oss med små barn....
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Vi var i sunny beach ifjor sommer og da var gutten 8 mnd. Var sammen med en annen familie som hadde en på 19 mnd. Vi hadde det helt topp. Ikke noe typisk ungdomsgreier. Det var jo selvsagt det de to dagene vi var "ute på byn" da oppsøkte vi det jo, men dagene var helt topp. Kjempe strand og flotte gater. Ville absolutt anbefale det stedet hvis dere har bestemt dere for å reise til syden. Men jeg ville egentlig ikke anbefale å reise til syden med så små barn. Men det er bare fordi det er mye styr med små barn på så varme steder og slikt.
Gjest Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Var på sunny beach i fjor. Det er et partysted.Stranda er IKKE kjempe flott... maten er ELENDIG!! .. egentlig så er det den verste ferien jeg har hatt i hele mitt liv! Ville nok heller reist til hellas jeg. Jeg har pleid å reist til hellas.. men så skulle vi prøve noe nytt.. og det ble fiasko!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå