Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Hva skal jeg gjøre da? Det er skikkelig kjipt at jeg omtrent ikke kan nevne bebien i magen for han, som er pappaen. Vi har vært sammen i snart fem år og venter nå en ganske planlagt barn nr. 2. Han vil ikke høre så mye om det. Huff, hva skal jeg gjøre , la være å prate om det? HaDDE lyst å pusse opp barnerom til den i magen, og da kunne jeg jo trengt litt hjelp av han, men jeg må se det an litt dette her. Det er trasig.
❤lille stjerne❤ Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Det var rart....det burde jo være en gledelig ting som er koselig å snakke om, spesielt når det er planlagt og ønsket. Har han sagt noe om hvorfor han ikke vil snakke om det? Kan det være at han er redd det skal gå galt eller noe sånt? At han distanserer seg mener jeg. Var han sånn da dere ventet nr 1 også? Kanskje det er noe annet som plager ham for tiden og gjør ham litt kort og avvisende? Kanskje du skulle prøve å spørre ham om hva som er grunnen?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Ville vist han noen vogner på nettet, men jeg må tenke meg om før jeg sier noen ting, han sier 'slutt å mas om det der'. han er veldig grei, men blir så fort sur. Er det normalt at han ikke vil høre snakk om bebien i magen, anyone? Jeg prater da ikke såå mye om det, i og med at det er nummer to.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 jeg får heller ikke prate om babyen som kommer. Tror ikke han er klar ennå.....Han bekymrer seg mye økonomisk o.l. Jeg sier det hjelper å prate, men han må ordne dette oppi hodet sitt på sin egen måte. Også er det annengangsfedre. De er ikke riktig så ivrig som mor. Jeg gir ham litt tid, frem til uke 25 i alle fall, da bør han innse virkeligheten...... Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Her er det ikke like ille, men min er bare ikke engasjert. Han sier at jeg kan bestemme vogn, det spiller ingen rolle for han hvem det blir. Jeg styrer masse med baby-ting, og vil gjerne planlegge ting, men han sier bare:styr på du! (og mener styr på så lenge du ikke blander meg inn) forferdelig sårt da jeg er førstegangsfødende og han venter nr 2. Alt er nytt og spennende for meg ,mens han er rolig og avventende. Har også gitt han til uke 25: Da bør han komme på banen.
prøvekluten+3små Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 tror dere ikke dette er litt mannfolks vis da? min er og til tider sånn..var både med nr 1og2..faktisk overraska han meg i dag da,nå på vår nr 3,ved å spørre om jeg kjenner noe..men ellers ikke så mye interesse hva utstyr å sånn angår nei.. det jeg kan se for meg er,at de kjenner jo ikke dette på kroppen på den måten vi damer gjør..vi blir jo evig påmint det i nesten alt vi foretar oss,så er kasnkje ikke så rart at vi dermed blirr litt mer opphengt i det heller.. merker her han er flinkere enn de siste to gangene da,for denne gangen har vi guttene som snakker og spør innimellom,og faktisk også pappan som trigger dem med spørsmål om baby..
ninen Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Hørtes trist ut! Mannen min er engsjert, men ikke så engasjert som meg. tror d er vanlig at vi damer er mer engasjerte. Det er viktig at du forteller hvordan du opplever dette. Det er nytt for deg å få en baby og du har behov for å snakke om d :-) Lykke til!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 De forandrer seg sjø.. Det er bare en overgang uansett hvilket nr det er på babyen.. Vent i ett par mnd så skal du se:) Forhåpentligvis:)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #9 Skrevet 15. april 2007 min mann finnes ikke interessert. ikke i magen, ikke i babyen, ikke i hva vi trenger og hvordan ting blir fremover! Trist men sant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå