Gå til innhold

hva tror dere om dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror dere at man kan vende lillegutt til smokk da han er 8 mnd gammel?? hadde vært så greit, for det kan jo roe dem ned litt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke jeg, det er vel bare å prøve tenker jeg:)

Skrevet

Du kan jo prøve.Vi prøvde for sent da barselavd. sa vi skulle vente med smokk pga.tilvenning med bryst først.

Nå er han 3 1/2 mnd, og han vil ikke.Så d r nok for sent.Han bare spytter den ut.Men derimot har han startet å suge så smått på tommelen, så jeg kan nok bare pakke bort smokkene.Har tilogmed kjøpt spesialsmokk fra apoteket, "trøst" het den.Men funka ikke.

Et tips til ny smokk :kok de i MM eller MME.

Skrevet

Eldste jenta mi tok ikke sutten før ho var 4 mnd. Da tok ho den sutten som heter NUK.. Ho nektet plent å ta sutten, skulle kun sutte på min lillefinger, det var jo veldig tungvindt da, så om natten når ho sov og var litt urolig var jeg stadig borte å puttet inn sutten og etter et par natter tok hun den helt fint, neste dag tok hun den også og slik fortsatte det bare, kjempe kjekt. Så det er bare å prøve..

Lykke til..

Skrevet

alltid hørt at det er så kjekt at de ikke bruker smokk jeg, min brukte det den første mnd, men så var det slutt....

Skrevet

lillegutt her og nekter smokk, er 9mnd nå. hadde vært så kjekt av og til å hatt smokk så han kan roe seg men er ikke ofte det trengs.

er vel bare å prøve. pøver ofte her. har sutt i senga si men skal bare tulle med den he he

Skrevet

Vi har nekta jenta vår smokk, og er han 8 mnd så kan du finne mye annet til å roe han ned. Ville aldri gitt han smokk siden han har klart seg så lenge uten. Smokk er æsj....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...