Ny bebis i magen! Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Min lille prins er nå 5 dager gammel. Vi har kommet godt i gang med amming, og den fungerer helt fint. Men han har et enormt suttebehov. Har lest at man bør vente i ca 4 uker med tutt, men så allerede flere bebiser på sykehuset med tutt. Har prøvd i dag at han får den når han ligger våken og pludrer, og han er storfornøyd. Kan han fortsette å få den?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Jeg begynte med den, og fikk et annet liv. Ammingen var i gang og fikk ikke noe problem med ammingen pga smokken. Har heller aldri hørt om noen som har fått problemer pga det...
En liten mamma Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Ja, det ville iallefall jeg gjort! Så lenge amminga går bra, så er det greit! Hedda fikk sutt allerede på sykehuset, pga enormt suttebehov og veldig vonde pupper, det var en av barnepleierne som anbefalte..
Duddlidu Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Vanskelig å svare på om det er riktig eller feil av deg å gi han smokken , men jeg kan jo fortelle at jeg ga lillegutten min smokk da han var 2 uker. Det man risikerer er vel at han kan bli sugeforvirret å ha problemer med forskjellen på smokk og pupp. Jeg hadde ingen problemer med det og ammer enda. Tror ikke det vil være noe problem at han får den Jeg er veldig glad for at lillegutten min ville ha smokken Han finner god trøst i den når han skal sove, (trøster jeg og da selvfølgelig, men med smokken finner han søvnen på egenhånd også)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Jenta mi fikk smokk da hun var en uke. Fungerte helt fint.. hun får smokk, flaske og pupp og har ikke problem med noen av delene, så sugeforvirring er nok veldig individuellet. Som alt annet ;-) Fungerer ammingen fint, hadde jeg bare latt han få smokken!
Ny bebis i magen! Skrevet 14. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2007 ok, takk for svar. Jeg prøver jeg da i små doser, så får jeg heller ta den fra han hvis det blir problemer i amminga. Prøver oss litt fram.... ha en fortsatt fin kveld, nå skal jeg gå og kose med gullet mitt. (som forresten er verdens nydligste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå