Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 eller ihvertfall noe som ligner på det vi sier til frøkna:-) Hun badet isted, for hun hadde spist ca en kg sand og jord etter å ha holdt på ute i hagen......ikke lett å unngå det hele tiden:-) Når jeg tok henne opp så sa jeg: så deeeilig å tørke seg....så kommer det fra henne: deeeji deeeiji...... Nå gikk sambo for å legge henne og jeg fikk kyss og klem og sa naatta lille venn.........naaaada svarte hun tilbake....... De er så søte når de prøver å snakke med oss..........ikke alltid greit å forstå hva de mener, men noen ganger er det så tydelig.............. Nå skal jeg hoppe i dusjen og så til køys.......skal se film (bombe;-) sammen med kjæresten, sovner vel sikkert halvveis i filmen som jeg alltid gjør.......og idag har jeg vært ute i frisk luft og sol i hele dag så da får jeg kanskje bare sett noen minutter før jeg snorker (som han frekke samboeren min påstår at jeg gjør;-) Naaaada jenter!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Natta til deg også, håper ikke du har tenkt å køye like tidlig neste lørdag..... Hilsen en som klarer å holde seg våken til 2230 om hun må.......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2007 Hahahaha........kan ikke love noe jeg.........er jo så trøtt atte...... Småbarnstilværelsen har satt meg litt tilbake når det gjelder party party.......bare å innse det ja:-) Men når jeg skal til Hellas så skal det inn nye soverutiner på lille frøken og mamman, for da skal siestaen innføres igjen, det er helt genialt:-) ¨ Dessuten driver han sambo og flyr på toan i enninga her, så den dusjen må nok vente litt...........djeeeeeezeez altså;-)
Gjest Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Åhh så nydelig...Det er så artig med alt de lærer på så kort tid... Mi sier faktisk pappa, hun er 6 mnd. Hun skjønner jo selvsagt ikke betydningen, men det er så søtt=0) Vi ler skikkelig når hun sier det, hun smiler, og skjønner sikkert ikke hvorfor vi jubler når hun sier pappa..hehe.. Kos deg i kveld, sovner sikkert under filmen vi har leid jeg også...;-)
Gjest Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 er koselig å høre ungene lære nye ord.å noen av di husker man alltid =) har i dag ligget å tulla på gulvet med gogutten,og han ha nå lært å si en ting...nemlig maaamaa =))) om han skjønner at det er meg? nei,det tror jeg ikke.men stolt av å ha lært han det,hehe. kos deg på tur i mårra da.håper samboern din er bedre,og sulten,hehe nattaklem
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Jeg var så opptatt med at du ikke måtte sovne for tidlig neste lørdag, jeg. Så jeg glemte å kommentere lille Rosa sitt vokabular. Alltid gøy når det kommer ord (som i hvert fall mamma forstår) Men jeg synes det er så gøy å se hvordan de komuniserer uten språk også. Er helt utrolig hvor godt de gjør seg forstått, uten å si noe særlig. Knerten ropte på pappa i natt, jeg våknet av at noen ropte "pappa", og det var Knerten i søvne..... Men han kan si mamma også altså....
hypersusmor Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Åhhh! Jeg gleder meg sånn til at småen begynner å prate når jeg leser dette. Han babler i vei, men selv ikke mamma og pappa klarer å tolke ordstrømmen. Begge foreldrene er spent på hva han sier først. Datteren til en venninne av meg sa "is" som sitt første ord, det synes jeg var litt morsomt.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. april 2007 Det er fantastisk morsomt å "kommunisere" med disse små. Vesla her ble helt fortvilet istad når jeg tok min tannbørste og begynte å pusse tennene mine........forsto at hun også ville, så da fikk hun sin tannbørste og begynte å synge av glede:-)) Og så sier hun takk når vi gir henne noe, for det har vi alltid sagt, eller kanskje mere dakk høres det vel ut som. Men det er tydelig at de så gjerne vil snakke mer og mer og det er bare nydelig:-)
Gjest Skrevet 15. april 2007 #9 Skrevet 15. april 2007 Her går det i mamma, pappa og dadda. Vil han ha noe sier han bare "øh" og peker. Han har jo funnet ut at det virker:) Ellers er han veldig ivrig og forteller masse når han ser noe av interesse. Men det er jo noko uforståelig enda:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå