Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Dere som er alenemødre; hvilket forhold har mødrene deres til ditt barns far/ din eks.? Er de veldig nærme, isåfall hvorfor, evt. hvorfor ikke?
Gjest Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 her har aldri mamma sett barnefar en gang...et veldig kort forhold ja!..
winneboo Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 De er ikke så veldig nærme nå nei. Mamma har alltid likt han, men etter en del ting som skjedde i høst så er hun ikke så veldig fan av han lenger.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 mamma likte barnefar veldig godt helt til han viste sitt sanne jeg..
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Her er det ingen kontakt mellom mamma og barnefaren. Hun har fått han langt oppi halsen etter at han vist sitt sanne jeg (som ei ovenfor også skriver). Er såvidt jeg selv orker å ha kontakt, men jeg har ingen valg.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 Di va kjempe gode venner:S men heldigvis etterhvert så fant hu ut at han er falsk som bare d,så nå liker hu han ikje lenger eg hate han,men må jo treffa han pga prinsesså mi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå