Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Jeg merker at jeg begynner å bli tyngre, ellers er formen fiiin:) Har vært uten bim i tre uker fordi vi har flyttet. Skal bli godt med kveldskosen igjen:)) Så er alt bra med dere? Begynner dere å bli fortere sliten?
PintSizedDictator Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Begynner å bli fortere sliten ja...og andpusten hvis eg prater for mye hehe:P Men ellers e formen bra, så lenge eg ikke beveger for mye på bekkenregionen;)
☆Pacific sunset☆ Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Hei! Ja begynner å bli sliten her... tungt å bøye seg, tungt å kle på minsten, tungt å puste og tungt å snu seg i senga, enda jeg ikke er så stor egentlig hehe! Men nå er det "bare" 63 dager igjen til termin da, hehe! Forrige gang fødte jeg 3 uker før, kan jo håpe på det denne gangen og )
VinterSol+2 Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 heihei! Hyggelig å se deg igjen:) Ja, merker at ting er tyngre! hehe spesielt å sette seg inn og ut av bilen, eller å komme seg opp av senga.. for å nevne noe.. hehe
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 14. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2007 Ja, det blir vel ikke akkurat lettere framover heller..hehe:) Skal ikke klage jeg, så frisk som jeg har vært. Men det er godt å bli tatt hensyn til nå! Jeg synes av- og påkledning av barna er det tyngste..godt det er vår!!! Koselig å se kjente igjen, Vintersol:) God natt:)
Mirakelungen Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 hallo, ja vi blir jo ikke lettere med barn i magen, nå blir vi tyngre og tyngre:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 velkommen inn hit.Merker godt at det begynner og tar på no ja..blir jo tyngre etter vært som uken går.
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 14. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. april 2007 Jepp...får bare se det positive i det! Deter liksom meningen at vi skal bli litt tunge:) Gruer meg litt til den verste sommervarmen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå