ei prinsesse og en prins Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Når bruker den å gi seg?? Det at di reagerer sååå på litt frisk bris;) Kan man gjøre noe for at den skal gå fortere over?? Eventuelt blåse di litt i ansikte.. avogtil..? He,he.. tror jo dette må gå over av seg selv. Men mannen min har fådd det for seg at dette skal gjøre susen;) Grunn til at jeg tenker på dette, er at vi skal begynne på hytta igjen neste helg.. (holder på å bygge hytte) Og der ute blåser det en del.. Også har jeg så lyst til å ha lillegull litt i bæremeisen avogtil.. Lillegull er straks 3mnd:)
så var vi 4 Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Hvis du blåser de i fjeset stimulerer du refleksen og det er vel motsatt av det dere vil Hvis du skal bære henne i bæremeis må du nok sikkert ha henne ansikt til ansikt.
ei prinsesse og en prins Skrevet 14. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2007 okei..hehe! Veit du når den bruker å gi seg? Eller noen andre som veit?
så var vi 4 Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Vet ikke riktig, men Martin har den ennå tror jeg....
Linda og lille Oskar Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 vi har begynt på babysvømming.. og den lukkerefleksen har de til de er ca. 6mnd.. tror jeg:) hvis de lukker skal du pakke en finger i munnen på babyen:) så åpner de.
ei prinsesse og en prins Skrevet 14. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2007 okei.. takk for tipset:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå