Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer så på hva som plager sønnen vår på snart 4 mnd om kvelden.. Han er så survete og "hissig" hver eneste kveld fra kl 20 til ca 22. Han sover veldig bra om natten og sover til sammen 4-6 timer på dagen. Jeg fullammer. Virker som om jeg har nok mat for han tømmer meg ikke så ofte.Han legger godt på seg. Han er lang og slank gutt. Om kvelden kan han kaste seg vekk fra puppen og hylskrike, ser skikkelig sint ut. Han vil ikke leke, ikke sove, ikke spise, ikke noen ting. Jo - gå på gulvet funker. Men vi orker nesten ikke dette i 2 timer for her går det unna hele dagen (har en på 2 år og). Jeg skulle så gjerne forstått hva som plager han, stakkar. Det er sånn hver eneste kveld.. Trenger han fast føde tro??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Tror faktisk han bør legge seg tidligere. Start kveldstellet i 19 tiden, så er han i seng til 20. Har en på 2,5 mnd og han sover mye på dagen, men legger seg mellom kl 20 og 2030. Han sover til 0830 neste dag. Før la jeg han i 23 tiden, og da sov han ikke lengere enn til 0600.Da survet han og var små hissig og ingenting fungerte. Så fikk jeg ett råd om å legge han før, og det funket. Kort heller ned på dagsovingen og legg han heller litt før. Siden han er 4 måneder, kan du prøve litt med velling eller grøt.

Det skader ikke prøve.

Lykke til

Skrevet

Henger meg på det Nusse skriver.Gutten vår på 2 mnd legger seg nå mellom 20 og 20.30.Da er han stup trøtt og sovner godt for natten.......

Da har han ikke noe lur etter kl 18.00......

Skrevet

Vi hadde samme problemet, og det skyltes rett og slett for lite søvn!! så nå prøver vi å starte kveldsstellet i 19 -tiden, men det går fort en times tid til legging. Men det går seg vel til :o)

Skrevet

Ja guri, kanskje han rett og slet bare er for trøtt... Nye rutiner innføres heretter:-) Tusen takk for gode råd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...