Gå til innhold

Hva gjør man i barseltiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er vel ikke BARE bleieskift og soving som gjelder?

Hva gjør man liksom?

Drar på besøk til folk?

Helsestasjon?

Shopping?

Sitter på verandaen?

Ser TV mens ungen sover?

Hva gjør man? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes dagene flyr jeg:)

Jenta mi er 6 uker og her består dagene i både å ha besøk,dra på besøk til venner og familie,shopping,se på tv,helsestasjon kontroller,barselgruppe,gå turer..

Har aldri hatt det så travelt som nå;)

Skrevet

Tja.. Sove når babyen sover, ta i mot besøk. Dro ikke så mye på besøk selv, syns i grunn det var deilig å bare være hjemme og bli kjent. Selv dro jeg heller ikke til byen på shopping den første tiden. Alt er så uforutsigbart med den lille.

Ellers er det en del kontroller på helsestasjon. Hadde jeg vært i barsel nå, så hadde jeg brukt mye tid ute i sola =) Poden sov nemlig de første 8 ukene.

Jeg puslet litt hjemme, vasket litt klær og koste meg. Koblet egentlig ut hele verden, og bare koste meg med lillegutt. Det var utrolig deilig =) Ikke noe stress.

Skrevet

Har det veldig travelt syns jeg, skjønner ikke at jeg hadde tid til å jobbe før!

Vi sover lenge,

Koser oss med morgenstellet

Går deilig lang tur

Besøker venner/familie

Shopper litt (dyrt å ha permisjon!)

Sitter ute i sola

Går på kafè

Vasker klær innimellom

Prøver å lage middag (men rekker aldri å ha den klar til pappa kommer hjem...)

Skrevet

Men virker det kjipt om jeg er mye aleine med babyen? UTEN alt det besøksgreiene?

For det blir vel mye mor/barn, barn/mor. JEg tgrives godt i "mitt eget selskap".... Veit ikke om jeg ha så lyst til å finne ¨på så mye... Teit av meg kanskje... Uff. Jeg er så usikker. Men man kan vel ikke akkurat plaaaaanlegge hvordan ting skal bli.. sukk.

HI

Skrevet

Jeg er ikke av den typen som har folk rennende inn døra eller flyr ned dørstokkene hos andre. Jeg koser meg hjemme sammen med ungen. Ikke noe galt i det. drar på trilleturer og handler litt innimellom. men det meste av tiden går til nesegrus beundring av det lille mirakelet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...