Gå til innhold

mællæguru...er det mulig...menn altså...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kællen kom hjem med den siste til james bond . hater virkelig de filmene der. syns de setter jenter i så dustete lys..."hei jeg er dum og deilig og ikke skjønner noen ting....PUUUUUUUUUUUl meg!!!! aaaaaaaaahhh er så skjønt å ikke forstå noe altså....." blææææææ....møkka bimbo horer...så kommer han derre james da vettu..med det tette blikket sitt.." ooh jeg er mister macho man...jeg pule deg....shaken,not stired...med den groteske engelsk uttalen sin...." blæææææææææææ blir kvalm jeg ass...men jeg må jo bare pine meg igjennom vel...har jo ikke akurat torturert meg selv nok med bekkenløsning lissom......menn...herregud.....*klask i panna*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe kjenner meg igjen her ja.Samboern her er hekta på bond.Har kjøpt den siste filmen,men han så den til naboen så jeg skulle få slippe..hehe.Men går jo på tv 3 hver lørdag...så jippi!not

Skrevet

Hater James Bond filmene jeg også, men den siste synes jeg faktisk var bra da. Å han nye bond er jo mye penere enn han siste ;) Så du har noe å se på i allefall.. Hihi

Skrevet

syns Bond er bra jeg! :D men saa er det kanskje fordi at jeg er en av de 14 i norge som har Bond som etternavn! hahah saa utrolig barnslig

Skrevet

åååååååååååååHAHAHAHAHAHA nå måtte jeg le HØYT!

Fantastisk deilig utblåsning!!

Mannen min har også dilla på Bond om dagen, så jeg har nekta i kveld.. blir så mye av det.

Men som han sier; det er stor forskjell på nyeere bond-filmer og gamle med feks roger moore, som faktisk slo og omtrent voldtok jentene.

Den nyeste filmen likte jeg ganske godt jeg.

Skrevet

Nå så vi den siste James Bond filmen i går og den er på langt nær noe av de andre filmene. Denne er faktisk veldig bra... Og jeg er også lei de tradisjonelle Bond filmene, for det er omtrent samme handling i hver film... Men dette er noe nytt!!! Vil virkelig anbefale deg å se den!!! =))

Skrevet

jeg slapp heldigvis!!! blei for seint for han.. men vi så boog and elliot...fantastisk morsom..hihi..liker barnefilmer jeg se..kanke forde...men da slipper jeg de dåse damene og macho mannene....

men må jo lissom se den forde i morgen...hvertfall når dere sier at den faktisk er bra...så får vi se da...om jeg blir kvalm og må gå...hehe....

Skrevet

Enig i at den siste filmen var bra. Den var ikke som de andre og han nye James Bond er bare kjempelekker!!!!!!!

Skrevet

ja, endelig noe å sikle etter for oss damene også.. hehehe

og filmmusikken var verdt turen, bare den! :)

Skrevet

så nettop en reklame om den, syns han så ut som en fisk jeg..men nå liker ikke jeg engelsk menn da..syns de ser litt sånn snåle ut. Gadd ikke og se den, men sambo sa den var helt annerledes også. så nå må jeg jo se den....

at jeg ikke lærer...slutte og henge meg opp i detaljer...liten detalj frik jeg se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...