Gå til innhold

Hjertediamant..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er andre en mestergull som har det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

E mestergull det samme som www.lykkeringene.no? Der hadde de iallfall ringer man kunne få 3 stener i formet i et hjerte...

Skrevet

Jeg har sett det flere steder, men det er hjerte laget av 3 stener.

men du er vel på utskikk etter den hele hjerte diamanten.

(den trur jeg bare mestergull har)

Skulle selv ha den, men da jeg skulle titte på den så ble ringen veldig veldig tykk for å få plass til denne diamaten. Litt tist da jeg syns den var så fin, men ringen ble i det største laget for mine tynne fingre.....

Jeg valgte å gå for 3 stener som blir et hjerte, og ble veldig fornøyd med det.... Og den kjøpte jeg på mestergull.

Skrevet

Mestergull er det samme som lykkeringen...

Var å så på en ring de hadde laget til en kune og falt helt for den. Kosta 2700 og få satt i diamanten. Ha sett de på da man setter sammen tre steiner også, men jeg falt så utrolig for den med hel diamant. så sitter og prøve og ser om det er noen andre soma har den her i Norge eller i utlandet..

SommerBris, hvor mye ca ga dere for ringene når du satte isammen tre stener til hjerte?

Skrevet

Ja skjønner deg godt, ville ha det hele hjerte jeg å... Men siden ringen ble så tykk så ble det ikke pent på min finger.....

Tenke tenke, trur vi ga ca 4600 for begge ringene... Helt enkle glatte i gult gull og min med tre små diamanter.... Skulle jeg hatt et helt hjerte kostet det 800kr mer, er jo litt avhengig av tykkelse og størrelse på diamanten...

Men du vil ha en tykk ring??? For vil du ikke ha det blir det veldig vansklig å få det til.. det er det som er dumt med diamanten siden den er så spiss og skal felles ned i ringen..

Så det er fult mulig å få et helt hjerte på mestergull til en overkommelig pris. Jeg trudde det ville være dyrt med et helt hjerte, men ble positivt overasket over prisen egentlig....

Lykke til, skjønner godt at du har falt for den ringen..

Men du har kanskje sett bilde av den i ditt bryllup?

Bilde juger litt for stenen er faktisk ikke så stor..

Skrevet

Vi har sett på ring med hjerte der de har satt sammen som på din ring og falt utrolig for det på. Ser jo ut som ett hjerte når man ser på den..

De ringen vi så på Mestergull kom på over 7000 og var litt tykke..

4600 for begge ringene var jo ikke så ille.

Jeg vet ikke om jeg vil ha en litt tykk ring eller en tynn ring. Tror jeg må ut og prøve litt ringer for å finne meg en som jeg liker.

Da er det lettere og se om man kan bruke ett helt hjerte eller som du har gjort..

Har ikke vært inne på ditt bryllup og sett, vi er bar i start fasen med å bestemme oss om ting. vi er ikke forlovet eller noe enda, men vi skal forlove oss i sommer.

Skal ta meg en tur inn der og kikke litt... :)

Skrevet

Hei igjen

tenkte ikke på ditt bryllup på nett, men ditt bryllup (bryllupsmagasinet) der var det nemlig et bilde av den... var der jeg så den først og falt pladask for den:)

lykke til med folovelse og ring:)

Skrevet

Okey..

da må jeg ut i butikken på mandag og kjøpe meg det..

sto med det i hånden her om dagen, men sambo bare lo av meg..

Takk for det... :))

Skrevet

Hvor finner dere denne Hjertediamant ringen? Vil gjerne se den.

Skrevet

Har ikke sett bilder av den på nett, kun reklame i bryllupsmagasinet Ditt brylup... Da jeg var hos mestergull hadde de heller ikke denne ringen inne, sånn at man kunne se og prøve den... Forstod at ringen er ganske ny på markedet.

Skrevet

Vet Gullesset har en sånn ring inne, har vært der og sett på, men den hos Mestergull var mere nydelig og se på... :))

Skrevet

Hvor mye koster en sånn ring da?

Skrevet

Vet ikke om det er sånn som dette du mener, men jeg og samboern var rett før påske og bestilte våre gifteringer og min ring er heelt skjønn! Og den har diamanter forma som hjerte! Den kjøpte vi på GullFunn og kosta vel rundt 3500(for bare min altså, ikke paret)...

Og den er faktisk ikke så veldig tykk, jeg har og ganske tynne fingre. Den var 4 mm tror jeg...

Skrevet

Det er mestergull som selger den ringen. Det er en ring fra lykkeringene. Har vært i butikken og de har ikke ringen med hjertediamanten inne pga at diamanten sliper de til etter at du bestiller ringen. Jeg skal ha den ringen og prøvde den uten diamanten i. du kan velge mellom 5 mm ring eller 7 mm. Jeg skal ha 5 mm med diamant (den minste diamanten) og det kommer på ca kr 9500 for begge ringene.(den største diamanten blir det ca kr 13000, men hun i butikken trodde ikke det ville bli fint med stor diamant i en 5mm ring og jeg kan ikke ha en 7 mm ring)) Den er bare så nyyydelig. Ble et langt innlegg men håper du fikk svar på noe. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...