Gå til innhold

Babyen vibrerer:O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager e det den lille jenten driver på med? Det kjennes ut som om noen har puttet en vibrator inn i magen min:P Hehe...vet ikke hva annet eg kan sammenligne følelsen med... dirrer skikkelig av og til.

Noen som har en anelse på hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at det kan være fordi hun tisser! :)

Skrevet

Hehe, virkelig? Så morsomt da...og litt lugubert på en og samme tid:P Tenk...noen tisser inni magen min:O

Skrevet

Hehe, ja ikke sant! Har ikke merket noe til det selv, men har lest det i en eller annen bok tror jeg, og lest det her inne også. Det er ikke alle babyer som gjør det, men de pleier visstnok å fortsette med det etter fødselen! En venninne av meg kan se på babyen når hun tisser! :) Dirrer skikkelig! Komisk

Skrevet

Hihihihi her også!! Tisser ja, så det er det det er!!! Lurt lenge på dette :)

Skrevet

hihihi søte babyene...ååå nå vil eg jo ihvertfall holde henne i armene mine... *suuuukk*

Bittelille mennesket inni der som gjør bittesmå mennesketing...namman:D

Skrevet

Jeg vil beskrive det mere som "krampetrekninger", el en vibrator som slås på og av med det samme..varer bare ett veldig kort øyeblikk..Har vel opplevd det ett par ganger bare, men har også lurt på hva som skjer.

Skrevet

så da er det ikke spasmer! hehe

jeg har lurt sånn på hva det der er!

hihi

lille ungen min som tisser inni magen til mamman sin! hahaha

oioi kjempemorsomt!

Skrevet

Jeg har også opplevd dette.En morra var det så kraftig at jeg våknet av det.. Det var skremmende, for det kjentes ut som om beibien hadde kramper inni magen min...!! Men alt er tilsynelatende i orden,for det er iallefall normale bevegelser inni der, og det er godt! :))

Skrevet

jeg har oxo opplevd det mange ganger,..kjennes ut som leamus på en måte.. legen min sier at det er livmoren som vibrerer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...