PintSizedDictator Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Hva i alle dager e det den lille jenten driver på med? Det kjennes ut som om noen har puttet en vibrator inn i magen min:P Hehe...vet ikke hva annet eg kan sammenligne følelsen med... dirrer skikkelig av og til. Noen som har en anelse på hva det kan være?
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Jeg har hørt at det kan være fordi hun tisser!
PintSizedDictator Skrevet 14. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2007 Hehe, virkelig? Så morsomt da...og litt lugubert på en og samme tid:P Tenk...noen tisser inni magen min:O
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Hehe, ja ikke sant! Har ikke merket noe til det selv, men har lest det i en eller annen bok tror jeg, og lest det her inne også. Det er ikke alle babyer som gjør det, men de pleier visstnok å fortsette med det etter fødselen! En venninne av meg kan se på babyen når hun tisser! Dirrer skikkelig! Komisk
☆Pacific sunset☆ Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Hihihihi her også!! Tisser ja, så det er det det er!!! Lurt lenge på dette
PintSizedDictator Skrevet 14. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2007 hihihi søte babyene...ååå nå vil eg jo ihvertfall holde henne i armene mine... *suuuukk* Bittelille mennesket inni der som gjør bittesmå mennesketing...namman:D
MAMMA1 Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Jeg vil beskrive det mere som "krampetrekninger", el en vibrator som slås på og av med det samme..varer bare ett veldig kort øyeblikk..Har vel opplevd det ett par ganger bare, men har også lurt på hva som skjer.
VinterSol+2 Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 så da er det ikke spasmer! hehe jeg har lurt sånn på hva det der er! hihi lille ungen min som tisser inni magen til mamman sin! hahaha oioi kjempemorsomt!
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 14. april 2007 #9 Skrevet 14. april 2007 Jeg har også opplevd dette.En morra var det så kraftig at jeg våknet av det.. Det var skremmende, for det kjentes ut som om beibien hadde kramper inni magen min...!! Men alt er tilsynelatende i orden,for det er iallefall normale bevegelser inni der, og det er godt! )
bebbisimagen =) Skrevet 14. april 2007 #10 Skrevet 14. april 2007 jeg har oxo opplevd det mange ganger,..kjennes ut som leamus på en måte.. legen min sier at det er livmoren som vibrerer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå