Gå til innhold

kjedelig med folk som ikke oppdatterer hjemmesiden sin!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en rekke adresser som jeg har fått her inne på BIM som jeg flere ganger i uken er inne og sjekker, men sjeldent der er noen oppdatteringer!! Commmmmmmmme oooooooon;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

folk har ofte et liv....jeg rekker ikke å oppdatere hjemmesida mi hver uke. Sist jeg rørte den er 4 mnd siden.....men så har jeg et innholdsrikt liv

Skrevet

hmmm...hvem har tid å oppdatere så ofte som flere ganger i uka da? ikke de med full jobb og unger fra før iallefall

Skrevet

sauen kunne. og chanzei gjør det. synes det er kjempe kjekt jeg!

Skrevet

Jeg har hjemmeside som jeg oppdaterer nesten daglig nå som jeg er gravid. Gøy for familie og venner å følge med og nå er jeg sykmeldt attpåtil så jeg har god tid til å skrive dagbok og legge inn bilder. Gjør det litt for min egen skyld også da det er kjekt å ha en svangerskapsdagbok senere så man husker når ting og tang skjedde. Men jeg regner med at når babyen kommer ut så kan det bli så som så med hvor ofte jeg får tid og ork til å holde på med hjemmesiden. Spesielt hvis ungen er urolig, har kolikk etc. Da blir nok det nedprioritert. Men jeg er helt enig med deg i at det er mye morsommere å følge med på sider der det skjer forandringer og jeg kjenner enkelte som har vært veldig flinke til å holde sine sider oppdatert også etter at babyen ble født. Men så har de også vært friske og kommet raskt i form etter fødsel, fått enkle, greie barn og hatt samboere som tar sin del både med barnet og i huset.

Skrevet

jo,og det er jo greit for de som går hjemme og er sykemeldt og har lite å gjøre om dagen,men de som har familie og slikt prioriterer dete fremfor å oppdatere hjemmesida da..hvertfall jeg

Skrevet

vi har familie vi som er sykemeldt også!!!!!!!!!!

Skrevet

Nå holder jeg på å oppdatere litt =) ultralydbilder og litt diverse... Så senere i dag finner du nok litt nytt på www.sauenogdingsen.piczo.com =)

Skrevet

ja,er sjøl sykemeldt jeg,men prioriterer kasnkje annerledes-så synes ikke du trenger ta så på vei..

Skrevet

kanskje HI anonym burde oppdatere norskkunnskapene sine litt?

opp DATTERER??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...