Gå til innhold

Noen her som har Carena easy trillen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker dere den?Hva betalte dere?Synes den er så fin:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har/hadde den til elste jenta men har sett den vekk for synest ikke den er noko god og trille, grei nok til småbruk kanskje men ikke til dagen... Positivt at det er kaleste og fotpose, regulerbar rygg og stor kurv under.

Skrevet

jeg har 2007 modellen i lyseblått og er rimelig fornøyd. Den er jo seff mye stivere og kjøre enn bagvognen, men som en reisetrille som vi bruker den til her i spania er jeg ganske så fornøyd. Og jeg går tur med ham hver dag. Det er i tillegg kjempegod plass under vognen ;);) Gullet er kun 11 uker, men han ligger kjempegodt i den! Betalte 900kr for vognen og 99kr for bentrekket!

Skrevet

Jeg har også 2007 modellen i lyseblått. Jeg er super fornøyd med den. Betalte 899,-

Skrevet

Vi har ikke Carena easy, men Carena lieback lux, og det er jo nesten samme sak. Vi bruker den til kjøpesenter/by trille og er kjempefornøyd! Sååå mye lettere å trille på i butikker o.l. og tar kjempeliten plass i bilen. lett å legge sammen med en hånd og legge inn i bilen med en hånd. Har 5 stillinger i ryggen og kan legges nesten helt ned.

Vi skulle ha easy, men de hadde ikke i butikken så da ble det denne :)

Skrevet

Vi betalte foresten 799,- for den

Skrevet

hvordan er den når man lgger den sammen, får den plass i ett vanlig bagasjerom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...