Trollet73 Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 - og lagt til min siste layout. Den ble veldig enkel, men jeg liker den. Har gjort noen andre ting også, men sier det ikke her http://trollstuen.moonfruit.com/
snuppelure 74 Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Du de Blomster monokromatiske du hadde på sida di, er det blomsten til den julestjerna ? De var tøffe hvertfall )
Trollet73 Skrevet 14. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2007 He he...ja, det er den! Jeg bruker den "overalt" og ingenting har med jul å gjøre. Jeg synes den er like fin i alle farger.
Trollet73 Skrevet 14. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2007 Tusen takk for det. Morsomt at du liker dem. Jeg liker å ha det enkelt da, og blir nok derfor aldri en av "superscrapperne".
snuppelure 74 Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 KULT ) Har den diesen selv, men aldri tenkt at jeg kunne bruke den som noe annet
sjeroks Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 du hadde jo en kjæmpe fin side selv:) har litt dårli samvittihet fordi bildan mine ligg å støve ne:P så kanskje vi skal ta opp de støvete tingern våre begge to:P
Trollet73 Skrevet 15. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. april 2007 God idé ja! Da er det jo bare å begynne...
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 16. april 2007 #9 Skrevet 16. april 2007 Utrolig mye fint. Eg som bare har scrappe ideene i hodet enda. Stor inspirasjon å få se andres mesterverker Takk for titten.
Trollet73 Skrevet 30. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. april 2007 Nå har jeg lagt ut de sidene jeg har laget etter messen på Lillestrøm. Revolution-alfabetet måtte jo prøves! *s* De clearstamps-greiene var også supre! Hvis dere vil se, så er siden på samme sted som før.
snuppelure 74 Skrevet 30. april 2007 #11 Skrevet 30. april 2007 Å så lekkert alfabet, hvilket var det ? jeg har også kjøpt den puzzle diesen
Trollet73 Skrevet 30. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 30. april 2007 Jeg kjøpte Finale-alfa. Ja, den puslediesen var jo morsom da. Jeg skal tenke ut mange lure ting å bruke den til. Kjøpte du flere Revolution-dies?
snuppelure 74 Skrevet 30. april 2007 #13 Skrevet 30. april 2007 Nei bare puzzle diesen...men jeg kjøpte cuttlebugen også har jeg kjøpt noen dies og et alfabet til den på ebay ;o) OK det var Finale det var ja, det er bare så lekkert ) Kjøpte ikke du sofisticate også ? (sikkert feil skrevet men )
Trollet73 Skrevet 30. april 2007 Forfatter #14 Skrevet 30. april 2007 Jo, men den ligger ennå uprøvd. Skal se om den ikke blir brukt når jeg skal lage kort. De clearstamps-ene var kjempefine til kort nemlig.
snuppelure 74 Skrevet 30. april 2007 #15 Skrevet 30. april 2007 Stilig ) Har skikklig lyst på det jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå