Gå til innhold

Oppdaget noe i går.... (litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si at d hele egentlig er litt komisk..

Vi har vært sammen i 8 år, og har et perfekt forholdt, sexlivet er også veldig godt. Men oppdaget noe i går...

Samboeren gikk i dusjen i går kveld etter mye slit og strev. Vi bestemte oss før han gikk i dusjen at vi skulle steike pomfri.

Han gikk i dusjen, og etter en stund stakk jeg bare hode inn, får å høre om det var nok i posen med pomfri som var åpnet. (noe han trudde var nok) men mens jeg sto der oppdaget jeg at kuken hannes var halvstiv, og at han slapp den med det samme jeg tok opp døra. (dusjen står rett framfor døra)

Tenkte egentlig ikke der og da så mye på det, og gikk på kjøkkenet med pomfrien, å helte det i frityren. Plutselig kom jeg til å tenke på hva jeg nettopp hadde sett!

Listet meg tilbake til badedøra. Sto på yttersia og lyttet å smug tittet inn gjennom nøkkelhullet. Og da fikk jeg se det jeg trodde. Han sto der å ronket, å det sprutet masse ut! (Har klart glass på dusjdørene) Hjertet holdt på å donke seg ut av brystet på meg. Ble jo kjempe kåt jo! Hadde nesten problemer med å holde meg alvorlig og rolig etter at han kom ut fra badet.

Siden jeg har fått mensen nå etter fødselen så ble d ikke noe på meg i går kveld.

Har aldri sett dette tidligere, men når jeg tenker meg om, så har jeg faktisk sett at han har hatt halvstiv i dusjen før, men hadde aldri trodd dette!

Så nå sitter jeg her å tenker på det jeg har sett, å lurer på om det skal få være min lille hemmelighet, eller om jeg skal fortelle han at jeg oppdaget han i går...

Hva hadde dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klart du skal si det :)

det hadde jeg gjort, eller det vil si, jeg hadde kanskje gått inn til hen der og da jeg, kanskje bare for å se på, deilig det :)

selv om jeg er tilfreds med minmann hender det ofte jeg koser meg i dusjen i tillegg, har man muligheten så :)

Skrevet

Hadde jeg gått inn der og da, hadde han stoppa med en gang. Såpass godt kjenner jeg han etter 8 år. Men d var sinnsykt pirrende å kikke på han i nøkkelhullet. Men må få med en annen ting. Han har faktisk aldri ronka forran meg eller tatt i den på en sånn måte når jeg har sett d. Jeg vil jo at han skal gjøre det, og har spurt han flere ganger om han ikke kan. Men han kommer bare med den at han ikke får det like godt til som meg. Og at den aldri kommer til å bli helt stiv. Men jaggu klarte han d i går... thihihi

Skrevet

Hadde ikke sagt noe jeg, ta deg heller en titt neste gang han skal dusje, hihi! ;) Bruker selv dusjen mye selv om vi har et godt sexliv. Men det er så deilig å gjøre det alene av og til... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...