Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 hvordan går det med mage..? har det vært noe problem med jobben i og med at dere kanskje ikke kan bruke klærne dere selger lengre?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 jepp, jeg gjør det, og det er ingen problemer. De fleste butikker selger jo " oversized" clothes over det hele og det er jo så "in" med tunikaer og lange topper som er vide over magen, så det er jo perfekt for gravide. Spesielt i den butikken jeg jobber i. Ellers så er det jo ingen som kan kreve at du bruker klærne i butikken når du er gravid. Jeg driver denne butikken selv, men hadde ikke krevd det av mine ansatte om en av de ble gravide..... Hvordan er klærne der du jobber da?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 vi har mini mini klær!! komme ikke til og ha sjangs til og få på meg bukser hvertfall, men kjøper alt jeg kommer over av topper og gensre som jeg vet er romselig nok. har ikke fortalt at jeg er gravid på jobben enda, og gruer meg til det!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Det er ingenting å grue seg til. Det er det naturligste i værden og alle jenter blir gravid før eller siden. Buksene er ikke mulig at vi skal bruke, men toppene er greie. Du jobber vel ikke i butikken min, for da må jeg si ; det passer ikke at du er gravid nå som jeg er det..... he he , nei da........ Lykke til da!!!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 hahhaha;) nei, jeg håper ikke det, da får vi dele permisjonen oss i mellom;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå