Gå til innhold

Liten oppdatering :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg søkt om barnebidrag, + at jeg har vært en tur på politistasjonen. Ble registrert hos politiet, og vil bli oppringt så jeg får time der for å snakke med dem.

Så da kan jeg ikke gjøre så mye mer ennå enn vente. Bf vil få henvendelse fra NAV i neste uke en gang om bidraget. Jeg håper egentlig jeg vil få en reaksjon derfra da. Synes det er bedre og bli skjelt ut, enn å ikke høre noe. For da vet jeg i hvert fall litt om hva han mener. Skal ta godt vare på alle sms han måtte sende.

Nå skal vi nyte helgen og det fine været :-)

Pollenh**** har pause nå så da blir jeg ikke syk av å gå ut heller.- Og det beste av alt er vel at bf aldri tar kontakt i helger. Hvis han ikke jobber så er det mye viktigere for han å gå ut og drikke +++ (som den gode muslim han er) enn å bry seg om datteren sin. Men det er jeg jo i dette tilfellet bare veldig glad for :-)

God helg til dere alle :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tøft gjort av deg. Men jeg kan ikke helt klare å forstå at du håper på en reaksjon, for det han har vist hittil er langt fra bra og spesielt ikke i forhold til datteren......Jeg hadde vært livredd for hva han kunne finne på... Smart å kontakte politiet. God helg til deg også:-)

Skrevet

Kan kanskje høres litt rart ut ja. Men om jeg får en reaksjon så kommer den nok pr sms. Når han blir sint så kommer han ikke hit, da skjeller han meg ut på sms. Og så holder han seg vekke til han evt har roet seg ned. Han takler ikke den minste konflikt. Om det blir en diskusjon mellom oss, stor eller liten så bare slutter han å snakke. I hans verden er det alltid han som har rett.

Men det er klart jeg er redd for at nå som jeg har søkt om bidrag vil han tilte fullstendig. Hvis han ser på meg som en som nå forhindrer ham fra å kunne bo i norge,-eller for den slags skyld frankrike (han har snakket mye om å flytte dit, har mye familie der) fordi han må betale bidrag om han er i de landene da er det ikke godt å si hva han vil gjøre. Kombinert med hans depresjon kan det utløse både det ene og andre. Så jeg vil ta mine forholdsregler.

Skrevet

Godt å høre!

Krysser fingrene for at det går bra:-)

Skrevet

Huff håper det ordner seg for deg nå=0

Han høres ikke helt god ut, fortjener rett og slett ikke kontakt med datteren sin. Sterke ord, men det får være grenser...

Leste forrige tråden din, men ble ikke å svare.

Klem til deg, du har gjort det eneste rette=0)

Skrevet

Takk for det :-)

Sterke, men sanne ord. Håper han reiser til Tunisia igjen snart. Det må da nærme seg eksamenstid der og vel. Hvis det virkelig er sant at han holder på med fagbrevet sitt der da...... Uff siden jeg vet han har løyet om en del ting så setter jeg spørsmålstegn ved alt :o)

Skrevet

Har tenkt mye på deg. Godt at du har fått meldt det til politiet og snakket med NAV. Håper det ordner seg for deg og datteren din.

Skrevet

Godt jobbet!

Jeg er veldig glad for at du gikk til politiet og fikk opprettet en sak der. Har barnefaren fast opphold i Norge? Trussler og slikt vil i hvertfall ikke telle positivt hvis han har en plan om å søke permanet opphold, så kanskje det vil hjelpe ham til å holde seg på matta.

Lykke til videre, du har vært veldig flink :o)

Skrevet

Han var gift med en norsk dame i 7 år. Derfor han kom hit til landet. Nå har han vært her i ca 9 år, så han har permanent opphold. Han prøver å få ene broren sin hit på ferie, men han nektes innreise fordi de er redd han vil prøve å bli værende her. Og det er jo bra, for det er det som er planen deres. I følge ham selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...