Gå til innhold

bæsj i hagen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg passet niesa mi, mens mamman hennes var ute i hagen. De skulle bygge garasje, og når sementbilen kom så sto vi sammen i kjøkken vinduet å så på. Hun sto forsatt på stolen forran vinduet og så veldig bekymret ut når faren kom hjem rett etter bilen hadde kjørt. Når hun ser faren så sier hun "paappaa! Bilen bæsja i hagen" og var helt på gråten. Når faren ikke får den reaksjonen hun forventet så kommer det tørt "å fy faen pappa".

 

Det må sies at etter denne komentaren forstod faren hvor lange ører barn har og han ble veldig flink til å lukke døra under jobb samtaler.

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...