kose endelig mamma Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 har vært røykfri hele sv.skapet, men jøss å den røyken begynner å friste nå, men har jo liksom ikke samvittighet til¨å ta meg en røyk heller. men blir jo så sur og grinete. er det manger som røyker under sv.skapet tru?
SaftSuse *Overtid* Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Skjønner godt hvordan du har det, har også holdt meg hele svangerskapet, men det har bare fristet mer og mer med røyk!!! Trodde lissom det skulle være motsatt da.... Er vel hormonene våre som kødder med oss, hehe.... )
77modell Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Jeg var vel røykfri fram til uke 20ca, masse oppkast å kvalme gjorde at røyken var helt bannlyst i mils omkrets. Så ble det et par røyker i uken,så litt mer. Ikke alle dager jeg røyker, men noen dager tror jeg jeg har røyka 5-6...... i dag har jeg det, men nå er lysta borte et par dager også da til gjengjeld:)
_Mita_<3 Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 HUff.. du MÅ ikke gi deg nå HI... du klarer dette!! syntes du har vært kjeeeempe flink som har kutta ut heeelt! Må si desverre er jeg en av de som røyker:( røyker lite trappa myye ned.. hvertfall fra 20 ca til 3-5 om dagen.. å prøver å slutte helt.. har et mål.. men dette er ikke lett.. kanskje for noen men.. ikke for meg.. men jeg SKAL slutte.. og jeg er misunnelig på dere som virkelig har klart å slutte.. HI.. ikke gi deg nå!!!!
Scorpio77- 3 Håpefulle(",) Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Heei.. Her frister det også mer og mer hver dag... Termin nærmer seg, så da er det vel viten om at man snart har "lov" til å røyke igjen som spiller hodet et lite puss??!! Eneste forklaringen jeg har ihvertfall.. Litt misunnelig på de som tar seg en røyk jeg - syntes det lukter godt også!! Hahaha..skjønner jo at jeg er litt rar(",) Røykte inntil 5 røyk om dagen i forrige sv.skap, men sluttet i uke 8 i dette.. Skal klare å holde ut de siste ukene mens gutta er i magen ihvertfall - så får vi se hvordan det går etterpå...(",)
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Jeg hhar kuttet røyken helt i svangerskapet, men nå må jeg si det frister med en sig og en kopp kaffe i sola:) Har et mål om å ikke begynne å røyke igjen etter fødsel også.. evt bare ta en til et glass vin... Får se da vøttø... :oP
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Heisann! Eg sluttet når eg va i 7ende uke, fant ut at eg va gravid i uke 6. Røykte gjennomsnitt 20-30røyk om dagen før... Røyksuget har ikke hvert så ille, hadde veldi lite, og for d meste ingenting røyksug, helt til et par uker siden...Huff, av og til så står eg å missuner de som røyker etter maten. Men så slår fornuften inn, og eg bynne å tenke på kor dyrt d va, og kor ekkelt røyk lukta, også på den vonde halsen. D går suget bort igjen. Eg trur d har noe me at snart så har vi *låv* å røyke igjen, men eg skal klare å ikkje bynne igjen. Førr eg veit at eg ikkje *bare* blir å klare å festrøyke, eg veit at vesst eg tar en eller to røyk igjen, så e eg hekta. Hold ut HI!! Dettan klare vi, når vi først har klart å slutte, så klare vi å ikkje bynne!
Bollefjert:OD Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 Les "endelig ikkerøykker for kvinner" av Allen Carr. Kjemebok som på meg virket supermotiverende. Jeg røyket tidligere minst 20 om dagen, men sluttet etter å ha lest den boken og er ikke fristet til å begynne igjen. Lykke til!
Mirakelungen Skrevet 14. april 2007 #9 Skrevet 14. april 2007 vet hvordan du har det. jeg sluttet å røyke i uke 24. (går i uke 32 nå) Har veldig lyst på røyk innimellom. Har også bestemt meg for å IKKE begynne med røyk igjen etter fødselen, det er jo så forbanna vanskelig/umulig å slutte. Nå er jeg antirøyk, gravide skulle ikke hatt tilgang på røyk.................
@nita+Sebastian Skrevet 15. april 2007 #10 Skrevet 15. april 2007 Har det på akkurat samme måte ) Får mer og mer lyst på en røyk. Synes dette er veldig rart. Jeg sluttet med en gang jeg fikk vite jeg var gravid og det var ikke så vanskelig for jeg ble kvalm bare av lukta, he he. Kommer ikke til å begynne igjen med det første for ammeperioden skal også være røykfri, men etter det er det ikke godt å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå