MAMMA1 Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Jeg har hatt kynnere størsteparten av sv skapet, men nå i uke 36 er de blitt mye vondere.Noen som vet om det kan tyde på at ting nærmer seg? Har veldig nedtrykk i tillegg..
**Hege&Amalie** Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 hei.. jeg er i uke 30 og skal nå ha nr tre... veldig plaget med vonde kynnere og klarer nesten ikke gå når de verste slår inn..... har det mange ganger om dagen jeg... vet ikke om det tydr på at det nærmer seg, men det er jo liksom livmora som forbereder seg da.... jeg skal jo ikke føde engang, pga hastesnitt to ganger tidligere så jeg har ikke akkurat bruk for dette,,,, hehe.... men men.... man får bare ta det med...
pipp 07.05.07 Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Hei hei. Jeg bruker å ha kjempevonde kynnere av og til.. (1-2 ganger i døgnet) De er så vonde at om jeg ligger i senga klarer jeg ikke å snu meg eller reise meg opp.. Samme enkelte ganger når jeg ligger/sitter i sofaen.. De kan vare helt oppi 20 min før de gir seg.. Hadde ikke kynnere i det hele tatt med de to første ungene. men med forrige og denne blir det bare værre og værre.. Er nå i uke 37 så det er forhåpentligvis over om ikke så lenge.. Har også nedtrykk.. men tror ikke det skjer noe riktig enda..
Mirakelungen Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Husker fra sist jeg var gravid, jeg var nesten sikker på at det var rier jeg hadde ettersom termin nærmet seg. Men smertene ga seg bestandig etter en dusj, eller etter hvile/søvn. Da mine rier på alvor begynte hjalp verken hvile eller dusj.... fikk i tilleg tegningsblødning og da visste jeg at fødselen var i gang
Pian Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Hei! Jeg er i uke 38 venter mitt 3.barn. Vonde kynnere blir absolutt vanligere for flergangsfødende. Første gang skjønte jeg ikke var det var en gang! Denne gangen har de kommet daglig siden uke 26. I påsken har jeg nå hatt vonde kynnere som har kommet hvert 5.minutt to hele kvelder (påskeaften og en gang før det) og jeg har begge gangene vært bekymret for om det har vært noe på gang. Heldigvis har det gått over etter søvn begge gangene. Jeg sier heldigvis siden babyen min foreløpig ligger i tverrleie og jeg venter nå på ultralyd for å få dette bekreftet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå