Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Jeg hater kveldene etter prinsen har sovnet, sitter her alene hver eneste kveld. Helgene er verst, for da tenker jeg på alle venninnene mine som er på byne osv. Har hele omsorgen alene så det er ikke hjelp å få fra faren heller. Hva med dere?
katrineev Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 min første helg.. og det er ikke morro... hvordan skal dette bli..
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Ja det er ikke særlig artig å sitte hjemme alene hver eneste kveld. Men jeg har ikke overskudd til noe annet uansett...
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Hei.. Føler veldig med deg. Har det på samme måte. Ingen samvær m far å ingen familie som kan hjelpe:-( Sliter m mange leie tanker etter gullet er i seng,mn ville selfølgelig ikke vert han foruten. Men skulle veldig hadt litt avlastning..... har søkt om å få besøkshjem vi barnevernet. Men det er ikke enkelt å få innvilget.. Lykke til alle som er i samme situasjon.
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 jeg sitter hjemme jeg også.........har heldigvis barnefri annenhver helg og da dyrkes det sosiale livet... Må det, hvis ikke hadde jeg blitt TOTALT sprø..!! så dere som har barnet/barna hundre prosent,----- huff.... Men ellers har jeg lært meg å kose meg alene da. Skrur på tv eller radio, har dinbaby.com, leser bok, legger meg tidlig,-- nå skal jeg lage god mat--- ofte gjør jeg litt husarbeid også...... jeg savner ikke å kunne være ute hver helg, men å kunne reise på 2 ukers ferie uten bekymringer... Men, den tid kommer den også.
kajak&Daniel Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Jeg sitter også stortsett alene hver kveld og i helgene.... Jeg er vel ikke helt alenemor, da jeg fremdeles er kjæreste med barnefaren, men jeg har ikke sett han på 1 år, så jeg regner meg litt som alenemor allikevel.... Humøret går veldig opp og ned.. At jeg savner kjæresten min gjør det bare verre... Noen dager går det ganske bra, som i dag, mens andre dager går det ikke så bra, og jeg gråter mye...
2 søte Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 eg er såå enige dette er helt grusomt. men jeg skjønner ikke hvordan jeg har klart meg uten data! har bodd i en liten dritt leil i 7 og halv mnd og fikk dataen for 1 mnd siden töppen! har et liten nettverk, og veeldig lite avlastning. og de vennene jeg har syns ikke det er gøy å vere her opp med meg på kveldstid, ellers har de egne unger å ta vare på da. eneste som skjans å passe hu på kvelden er mamma men det har da vert sånn 3 -4 ganger siden hu ble født.... eller har jeg søstrene mine men er ikke så mye hjelp å få der... merker jeg er lei og sliten og vil egentlig bare ha et døgn for meg selv. blir litt misunnelig på dere som har avlastning i samvær med far menmen hu er snill jenta mi da så jeg skal ikke klage heller! hva driver dere andre tiden med da på kvelden når ungen(e) er lagt?? jeg dibber eller ser prison break eller skole arbeid...
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #9 Skrevet 14. april 2007 Ja mn bare m fult navn....:-( har ikke lyst ålegge ut den. har du en du kan legge ut?
Singelmamma og banden Skrevet 14. april 2007 #10 Skrevet 14. april 2007 Jeg sitter hjemme hver kveld, hele året, med unntak av eks 4 helger i året, når ene barnet (ho som ikke har samvær) er hos foreldra mine. Jeg synes det er greit. Jeg har alltid noe å gjøre. Enten jobb, husarbeid, trening hjemme (sykkel el video), eller jeg snakker i tlf, eller inviterer noen på besøk. Nå har jeg også fått nett hjemme. Bare å innse at man skal fortsette slik, så finn på noe å gjøre som dere liker :-) Den eneste som kan ordne det til noe bedre er en selv!
Ane** Skrevet 15. april 2007 #11 Skrevet 15. april 2007 Skal si meg enig i at det kan bli kjedelig til tider ja. Men ville nok aldri sagt at jeg "hater dette livet". Jeg har etterhvert klart å slå meg til ro med at "sånn er det"... Å da er det bare å gjøre det beste ut av det... Jeg koser meg faktisk litt alene her på kveldene jeg da, selv om jeg ikke gjorde det i starten... Det er viktig å kunne hygge seg i eget selskap!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå