#Aurora har tre gutter# Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Har igjen 18 dager,men har sikkelig nedtelling nå.Håper han kan komme snart enda jeg trives med og gå gravid.Kjenner han rører på seg inni magen,buler og sparker på blæra min.Jeg har nesten lyst og spise kanel,kjøre hompete veier,har sex og alt for og få startet fødselenen. Enda jeg sier til meg selv,han kommer når han kommer. Men er lov og håper!
Makka Pakka Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Håper på det samme som deg :-) Men jeg hadde min ULtermin for 5 dager siden så for mitt vedkommende så er det uansett ikke lenge igjen.
Slettes Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Halluu.. Jeg har også hatt den følelsen en stund og storkoser meg som høygravid og fødeklar.. Kan jo nevne at jeg kun har 6 dager igjen til termin.. MEN nå har jeg overbevist meg selv og slått meg til ro med at han ikke kommer før jeg minst er fem dager over termin.. Bedre å bli positivt overrasket enn skuffet dersom det ikke skjer noe.. Dette forteller jeg også venner, familie og bekjente for nå maser de noe så innmari mye på meg om dagen.. De sier; jeg kommer til å ringe hver dag og sjekke og jeg sier; neida, ikke vits - jeg ringer deg når noe skjer og det er LENGE til.. hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå