Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Jeg har sånne "nupper" eller hva jeg skal kalle det rundt brystvortene, altså på det mørke området. Hvis jeg klemmer på dem, så kommer det hvitt ut. Som kviser nesten... De har vært sånn lenge før jeg ble gravid også. Men er litt bekymret nå, for jeg synes jo det er ekkelt, og hadde liksom håpet det skulle forsvinne før jeg fikk barn med tanke på amming å sånt. Noen andre som har hatt det samme, eller vet hva det er, og hva jeg kan gjøre for å få det vekk?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 det er nok ingeting å gjøre med... er talg og er helt naturlig å ha:)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Slapp av, jordmora jeg går til fortalte at det er heeeelt vanlig. Hva det er vet jeg ikke, men som sagt helt vanlig og jeg fikk beskjed om å ikke klemme på de. Så..vi er vel helt normale da
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Å! Godt å høre! Har sldri hørt om noen som hadde det, men så er det vel ikke noe man går runt og forteller om heller... Da skal jeg ikke tenke mer på det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå