Hannahs-mor06 Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 1 dag før 4 mnds dagen sin presterer min kjære lille Hannah å si "mamma";) hun begynte å gråte da vi var ute på trilletur istad, også prater vi litt "lølø" og plutselig kommer ett "ma`ma"..jeg trodde ikke mine egne ører, men nå har hun vel fått høre: "si MAMMA" endel ganger, hehe;) hvor gamle var deres barn når de sa mamma for første gang??
2 søte Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 min sa det første gang for en uke siden, da var hun 7 mnd og 1 uke. men hun har sagt hadet og hei siden hun va 6mnd. og sier bø og sånn litt pappa selv om ingen her som lærer hun det er vel sånn papapapabab eller noe:) hehe gøy sant:) din var tidlig da!
Gjest Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 hehe...så søtt : ) Husker ikke når han begynte. Han begynte med pa-pa-pa også ma-ma-ma. Men han skjønte jo ikke hva det betydde. Når han ble 11 mnd. så begynte han mer bevisst å si mamma. Han roper til meg hvis jeg er i et annet rom, eller når han ser meg så sier han mamma. Han sier ikke pappa lenger, da. Når vi koser så kan han si mamma-mi, er så søt atte : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå