Gå til innhold

Antibiotika- advarsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg beskjed om at min svigerinne hadde fått antibiotika av legen sin pga lungebetennelse. Hun er sykepleier og reagerte litt på innholdet. Hun tok derfor en ekstra telefon til legevakten for å sjekke. Og det stemte hun skulle IKKE ta den typen.

Jeg kjenner også ei som stolte på legen. Han viste hun var gravid. Der "glemte" også legen å sjekke om gravide kunne ta medisinen. Hun tok desverre ikke den ekstra telefonen.

Min advarsel er bare.. trenger du sterke medisiner så sjekk skikkelig. Gjerne med to leger. Virker jo som om legestanden er noen skikkelige SURREHUER. I og med jeg kjenner to som har fått medisiner som skader babyen i magen så har jeg erfart at vi som mødre må passe på sjøl. Legene gjør det IKKE

Fy F.... så sint jeg blir..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjedde med henne som tok medisinen?

Jeg fikk antibiotika, men legen sjekka + hun på apoteket... Gikk jo bra det da. Men lurt å si fra på apoteket også kanskje? de har jo ofte mye peiling på sånt.

Skrevet

Det er IKKE farlig å ta antibiotika bare man får riktig type. Det gjorde desverre ikke hun jeg kjenner. Hun ble desverre ikke mor. VELDIG VELDIG trist historie. Vil ikke skremme dere. Vil bare minne om at vi må passe på selv når vi får medisiner. Det finnes vist litt mange surrete leger. Dersom legen og appoteket sjekker bør det være bra nok tenker jeg ;)

Skrevet

Hvilken type antibiotika var dette da?

Fint at du kommer med advarsel,de fleste stoler på legen,men det er greit og dobbeltsjekke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...