Gå til innhold

sex....

Anbefalte innlegg

Skrevet

sex er ikke akkurat d som frister nå....16dager igjen til termin... syns d er både vondt å ubehagelig..... flere som har d sånn? så d blir nok ikke et samleie som setter igang denne fødselen nei =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mmmm....har det ikke sånn her nei.18 dager igjen her da.Men har lest en plass at sex ikke setter i gang fødselen jeg,men har lest her inne at det har funket til mange.Tenkte og prøve det i kveld...hehe.Vil jo gjerne at han skal komme nå snart.

Skrevet

sex....??? hva er det....??? har hatt så lite sex de siste mnd at det er helt flaut. tror jeg måtte hatt voldtatt samboer om han skulle gått med på det nå...:)

Skrevet

Jeg klarte å lure mannen min i dag tidlig... ikke særlig spennende for noen av oss, men tenkte jeg skulle prøve igjen i kveld for jeg har hatt MASSE kynnere i dag... Kanskje det da funker om vi tar en runde til... Har hatt en teori om at sølibat i et par uker før man tar et par på kjappen kan være tingen... Vi får se, vi får se... :-)

Skrevet

Hadde sex i dag tidlig vi også, får kjempemasse kynnere. Men blir nok ikke en runde til i kveld nei hehe. Var sex som fikk fart på sakene sist gang her i gården, så har tro på at det funker jeg ja. Og i allefall med de kynnerne jeg får når vi har det så (ikke så ofte men...)

Skrevet

hehe

sex blir det en del av her i gården. men orker ikke "fullføre" for min del, bare nyter kosen i det. får nok kynnere som det er bare ved å ha rolig sex, om ikke jeg skal ha orgasme også!

men er jo deilig at mannen min fortsatt tenner på meg da..:) Selvom det blir oftere i mørket enn før..

Sex som fødselsstarter funker jo ikke hvis ikke du er moden.. men da er det visst sæden som inneholder et hormon som kan sette i gang, så vidt jeg har forstått.

Skrevet

Sex? Huff nei,alt for sliten for tiden,1 mnd siden sist.

Når jeg legger meg i senga er jeg så glad for at jeg skal få hvile litt,det siste jeg tenker på er sex.

Tror sambo har det på samma måte,han prøver seg ikke i det hele tatt.

Skrevet

Hatt sexstopp ganske lenge, men har satt igang igjen nå, helt på slutten (uke 39). Men det er KUN for å evt. sette igang noe....Tji-hi. Men jeg har funnet ut at jeg ikke helt tror på det, helt sikkert en mann som har funnet det der, HE HE....Og vi lar oss lure.... ;-)

Skrevet

er blitt helt sex-freak de siste ukene jeg.....blir helt sprø hvis det går en dag uten. men det har ikke satt igeng fødeslen nei...3 dager til termin, og fortsatt ingen tegn.

Skrevet

Har kanskje sex max en gang i uka nå - jeg som pleier å være nymfo;-)

Det er så tungvint å ha det med den store magen - ingen komfortable stillinger i lengden, liksom. Dessuten er lysten minimal for tiden. (Dette har vart en god stund nå, ettersom jeg ble stor ganske fort).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...