Gå til innhold

Hva skjer?? det var DET utbruddet da... helt sliten jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakk om at man ikke har helt kontroll på kroppen sin om dagen da, men dette tar jo kaka. Hadde for litt siden besøk av broren min, han og samboer satt og fleipa litt. Så slenger samboer en liten fleip i min retning og jeg bare klikker TOTALT! (Var bare en liten filleting, ingenting å ta på vei for)

Startet og skrike som bare det til samboer, og til slutt skrek jeg og gråt jeg så snørr og tårer rant. "tror jeg reiser hjem jeg" sa stakkar bror etter en stund, jeg var jo totalt i fistel...

Nå etterpå skjemmes jeg jo, men jeg hadde overhodet ikke kontroll over hva som skjedde. Samboer tar det med et smil, men er nå litt flau ovenfor broren min nå... Og så sliten som jeg ble, helt utslitt hehe:) Sånt er vel kanskje ikke så bra for en med blodtrykk som meg men..

Måtte bare blåse ut litt:) puh......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel noen hormoner som var ute på ferde.Er vel helt normalt egentlig..kan ikke styre alt.

Skrevet

Jepps, snakk om hormoner..:) var klar over at de lå der og murret, men i dag kom de virkelig fram:)

Skrevet

Tror det er HEEELT normalt,jeg!Kjenner meg godt igjen..leste et sted at når man er gravid og Spesielt i begynnelsen og ved slutten har man ti ganger så mye hormoner enn når man er pms f eks..!og på slutten mer,noen hormoner som frigjøres i forberedelsen til fødsel!

Tror de fleste har forståelse for d,selv om en miniunnskyldning ikke skader..

:)

Skrevet

he he detter er du ikke alene om....syns d er rart at samboer holder ut med meg fortsatt jeg...har blitt litt bedre nå som jeg bare har noen få uker igjen men man vet aldri når d sier klikk =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...