Gå til innhold

Bursadg fra helvete...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jepp her kommer et super sutre innlegg fra meg...

det er bursadgen min i dag og det har ikke vært mye koselig. Snuppa våknet 4 i natt og ville ikke sove. Fikk se en mel på sambo sin mobil kl 5 i natt, han er utro mot meg.... Han juger når jeg konfronterer han med det og hele dagen har startet som ett mareritt.....

Jammen blir dte ikke bedre...

jeg sitter alene på min bursdag, alle ville vel tro jeg skulle feire den med min kjære. hvem da han har jo vært utro og vi skal nå flytte fra hverandre. Eller han vil vi skal bo sammen for barna, for nr 2 er jo på vei...men sammen skal vi ikke være....yeah right. aint gonna happen.

På min bursdag stikker han så til byen for og treffe en vennine...Han må vist snakke med noen...Han påstår de går i samme klasse.... det tar meg ikke lange tiden og finne ut at han også har treffe denne dajma på nettet...særlig at det er en fra klassen....

Hvor patetisk går det ann og bli...

jeg holder på og gå på veggen.....Jeg er så lei meg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Føler meg så ensom og alene....

Mens han flyr uten med en gjeng med tøser må jeg sitter her alene....

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre mer...Måtte bare få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å fy søren for en idiot!! blir så forbanna når jeg hører sånne ting!

Uff, du har det sikkert helt grusomt! Jeg har opplevd litt av det samme, og det var dødsvondt. synes kjempe synd på deg, og jeg er synes du gjør det rette. du skal ikke bo sammen med en person som han når dere ikke en gang skal være sammen. e mye bedre for både deg og barna at dere går hver til deres tror jeg. håper det blir bedre etterhvert og hvis du har behov for å prate med noen, så kan du skrive meg en PM hvis du vil.

Mange varme trøsteklemmer!

Skrevet

Gratulerer med dagen:)) Du fortjener bedre på en sånn dag...

For en type!!

Vær glad du oppdaget det, sånn at du slipper å bli lurt resten av ivet.

Ring noen du kjenner og fortell. Det er han som driter seg ut, ikke du!!

Klem herfra får du iallefall!!

Skrevet

Grattulerer med dagen først og fremst.

Og så pakker du sakene hans og får han ut av døra fortere en F...

Han har ikke fortjent ei jente som deg.

Du klarer deg MYE bedre uten :)

Stå på

Skrevet

Først og fremst, gratulerer masse med dagen!!!!!!!!

Så...

Hva i helvete er det som feiler enkelte mannfolk??

Ååååååh, blir så forbanna....

Ja, du skal vel tusle rundt og stelle hus, lage middag, vaske klær og ta deg av barna og vite at hver gang han går ut dørene skal han mest sannsynlig til en av ho*ene sine!!

Åh herregud.... De tror de kan få både i pose og sekk.

At man har samvittighet til å gå ut og gjøre sånt når man ikke bare har barn, men har faktisk et på vei også!!??!!

Sukk....

Føler med deg. Du får trøste deg med at du slipper å gå rundt å bli lurt mer. Du har helt sikkert noen venninner du kan ringe til og snakke med. Planlegg bursdagsfeiringen noen mndr etter fødsel. Planlegg masse gøy fremover. Viktig å ha noe å se frem til.

Skriv en liste over ting som blir bedre når du er kvitt ham.

Klem fra

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord....

Han har dratt nå men jeg har det så vondt...vet ikke hvem jeg skal ringe heller. Snakket litt med moren hans men kan jo liksom ikke gå i detalj med henne heller....Er jo begrensa hva hun vil vite om sønnen sin....

Jenta sover og det har vært ganske rolig i magen nå også... Får prøve og sette meg med og spise litt.... Har jo bare fått i meg 2 brødskiver i dag så...

Skrevet

gratulerer med dagen!!! Kan jeg spøre hvor gammel du er??

føler skikkelig med deg!! jævla mannekødd!

Skrevet

jeg er ca midt i 20 åra +/-

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen!

Forstår at dette har vært en jævlig dag for deg, er vell ingenting jeg kan si for å trøste annet enn at jeg har opplevd noe av det samme ( MEN var ikke gravid da...) Og sende deg en kjempe god trøste klem!!!

Masse lykke til videre, du klarer deg bedre uten en sånn fyr tro meg!

Skrevet

gratulerer med dagen..så utrolig lei meg jeg ble da jeg leste innlegget ditt. føler sånn med deg og skulle ønske jeg kunne gjøre noe for deg. tenk å gjøre sånn mot sin gravide bedre halvpart..det er for meg uforståelig..

men det er sant som det står over her at du nok får det bedre uten en sånn som han,og at du nå bør planlegge ting framover og tenke på deg selv litt. Har du familie selv i nærheten? håper du har noen som stiller opp for deg nå, det trenger og fortjener du! sender masse varme tankeklemmer..

Skrevet

fy faen for en dritt sekk...føler me deg...Grattis me dagen :) Men kjærlihet gjør blind..men ikkje la deg bli blind av dette ;...få han ut eller flytt me unga ...dette er ikkje godt for deg eller unga...fy faen for en drittsekk som prøver på å få pose og sekk...nei lykke til...tenker på deg...dette er ikkje lett situasjon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...