mirremamma Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 d blir ennten Luca, Mathea eller Ronja her.... tror jeg... hehe ikke lett dette... termin om 16 dager og vi er ikke blitt enige ennå =)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Nei det skal ikke være greit.Synes Ronja er litt fint jeg da.Men mange klarer ikke og sette navn på ungen får man ser den.
Haddy Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Fine Har termin om 12 dager og tror det er en gutt. Har ikke snakka om navn i det hele tatt siden før vi fikk vite at det er gutt. Er nok kanskje ikke helt enige nei. For han sa til moren og søsterene sine at hvis det er en gutt ksla han hete ****. Og det hadde vi ikke snakka om. Og jeg syns ikke at det/de navna han vil ha er noe fine i det hele tatt. Men han har liksom "bestemt" det for han vil kalle opp etter faren og bestefaren sin. Så det! Men husker hvordan det var sist. Hadde ikke navn klart da heller, og kunne liksom ikke finne noen navn som var fine nok for den lille prinsen vår :) Men det ordna seg jo da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå