Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Nå sitter jeg her å bimmer å konsentrerer meg max om det. men så kjenner helt tydelige spark innenfra! helt tydelige! nå er jeg ikke i tvil lengre, det er lillegull som sparker inn i magen. har aldri hatt en sånn utrolig følelse som jeg har nå. gleder meg helt utrolig til h*n kommer;) Flere med hyggelige opplevelser? stor helgeklem til alle sammen;)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 hehe det er saa herlig saa herlig :D:D ligger her selv og bimmer.. og herregud som lillebabyen tar av i dag.. heeeelt i hundre...sparker og sparker.. saa jeg skvetter til noen ganger heheh..h*n har alltid stoppet naar noen har lagt haanden paa.. men naa maatte jeg bare rope paa pappaen, og han kom aa kjente og da sparket det til!!!! endelig fikk han kjenne!!!!! Er helt fantastisk aa kjenne den lille.. er spesielt goey naar de har sanne syykt aktive dager... saann som min tydligvis har i dag hehehe:P Kooose deg videre med sparkene, det skal iallefall jeg :D:D klem til deg oxo
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Har du forresten proevd aa dytte paa magen din viss det er stille?? er kjempe artig naar den lille sparker tilbake.. hehe.. babyen hadde en rolig dag igaar.. og jeg foelte det var en stund siden den hadde sparket.. saa dyttet litt rundt paa magen min.. og etter bare noen sekunder fikk jeg noen kraftige spark tilbake hehe.. er saa herlig!!! :D
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 14. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2007 Nå har jeg ikke kjent noe på en liten stund så jeg klemte litt, men fikk liten respons. skal fortsette å prøve å få kontakt med h*n, er jo så fryktelig morsomt når jeg virkelig kjenner h*n!! Helt ubeskrivelig fantastisk!!!<3
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 hehe ja bare til aa klemme rundt litt overalt paa magen noen ganger.. funker avog til d eller som jeg gjoer viss jeg foeler det har gaatt litt lang tid, og jeg ikke faar respons.. spiser en is :D daa vaakner babyen ja:P
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 14. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2007 ÅÅÅH!!!;D nå startet h*n igjen! det funker å dytte da;)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 hihihi jaaa:P:P det er kjempe goey hehehe:P:P
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 Der var du oxo ja;) Har sendt deg pm... Godt å høre at du endelig er sikker! Er så gøy når det endelig skje... hhehe. Stor helgeklem til deg og. (har jo akkurat svart deg på sms og:p hehe...)
Solskinnsjenta Skrevet 14. april 2007 #9 Skrevet 14. april 2007 Sitter også og bimmer og kjenner spark i alle retninger =) Tvillingene koser seg tydeligvis med at jeg spiste vafler med brunost- hehe
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 14. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. april 2007 Jeg har også spist vafler med brunost idag;) hehe;p
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 14. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. april 2007 Hehehe;) jeg svarer deg her og jeg;) er helt utrolig, sitter nesten musestille å venter spent på enda mer;)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 14. april 2007 #12 Skrevet 14. april 2007 Bare husk at h*n sikkert vil sove litt innimellom oxo;) hehe... Er bra du koser deg! Svarer litt overalt jeg og;) Huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå