katrineev Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 jeg har nylig blitt alene og skal flytte hjem til elverum.. så lurte jeg på da om det var flere av oss der oppe..
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 bor like ved hamar.. er ikke så langt unna det...:-) Hvor gammel er datteren din da?
katrineev Skrevet 14. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2007 snart 8 mnd.. ja hamar er ikek så langt unna.. jeg skal flytte hjem nå serru... og alle venner en hadde der oppe er jo spredd for vinden.. er så redd jeg ikke skal ha noen og trille og scrappe og sladre med nå da.. at jeg kjenner panikken brer seg :S du da?
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 dattera mi er 3 år, og er 26 år. Man blir jo alltids kjent med nye folk,-- og jeg trenger flere venner..!! Mange vennepar som ble "borte" etter samlivsbruddet............
katrineev Skrevet 14. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2007 jeg er 23 da.. ja og natalie er 8 mnd.. ja jeg flytter jo hjem etter 5 år i vestfold.. det blir rart.. og aner ikke hvordan det vil være egentlig.. spennende i grunn.. ja det er da det er et brudd en ser hvme som er de virkelige vennene assa.. det må jeg si.. jeg er sjokkert over noen sin oppførsel.. rart det der..
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 ja jeg også.... folk man har hatt kontakt med før svangerskap, i svangerskapet, permisjonstiden osv... så ble det slutt mellom meg og samboeren, og der forsvant en god del venner. Utrolig mange som ikke har spurt "hvordan går det med deg" , ... ja, man ser hvem som er de virkelige vennene......Men samtidig føles det jo unektelig litt rart å reise på besøk til de venneparene jeg og xn hadde sammen... har prøvd det , og merket at mannen følte seg utilpass i hvertfall...
katrineev Skrevet 14. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2007 ja så sant så sant.. det er ikke no stas.. ja nei dette blir rart.. helt alene lissom.. spennende.. men skummelt.. driver du og scrapper og slik eller? blitt helt hekta jeg da.. er så moro..
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 nei huff...............*dårlig samvittighet*. Du skjønner, jeg tok ca 100 ++ bilder i måneden det første året jenta mi levde--- og da kan man si at jeg henger VELDIG etter når det gjelder å sette bildene i album. har kommet til nov-04--- uuups. Men, regner med jeg skal gjøre det litt mer seriøst bare jeg kommer til januar 05, etter det tok jeg et fornuftig antall bilder i måneden. hehe. Har du familie i Elverum? barnefar da?
katrineev Skrevet 14. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. april 2007 ja jeg har familien der.. barenfaren blir igjen i vestfold.. ja scrapping er kjempe gøy jeg har 5 fulle album allerede hihi
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 14. april 2007 #10 Skrevet 14. april 2007 hehe. men du har permisjon, ikke sant? ;-) jeg skal jaggu sette meg ned og sette inn bilder i album i kveld.. jeg har 4 fulle album da forresten:-)
katrineev Skrevet 14. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. april 2007 ja fortsatt perm her.... lurer på om jeg kan søke på pappa permen.. hmm.. snakke litt med trygdekont. på mandag..
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 14. april 2007 #12 Skrevet 14. april 2007 hvis barnefar bor i vestfold får du nok sikkert det!!! Jeg fikk pappaperm fordi xn gikk på skole,...
katrineev Skrevet 14. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 14. april 2007 håper det.. ned og snakke på mandag. lurer på om jeg kan si opp jobben mens jeg er i perm oxo.. for skal jo ikke tilbake i jobb i vestfold..
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 14. april 2007 #14 Skrevet 14. april 2007 du kan si opp jobben ja. har ingenting å si på permisjonen din det.... bare si i fra hvis du har spm om rettigheter, har akkurat vært gjennom mølla selv...
katrineev Skrevet 14. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 14. april 2007 lenge siden dere gikk fra hverandre eller?
MrsReaff Skrevet 15. april 2007 #17 Skrevet 15. april 2007 jeg bor i elverum. er 22 år. men jeg har samboer da.. så kan vel ikke kalles alenemamma stort lenger. selv om han ikke er barnets far. men bare ta kontakt om du vil
MrsReaff Skrevet 15. april 2007 #18 Skrevet 15. april 2007 jeg kjenner ingen her i elverum som har barn så det hadde vært koselig å bli kjent med noen
Leeloo76 Skrevet 15. april 2007 #19 Skrevet 15. april 2007 Jeg er alenemamma og bor i Elverum Jeg er 30 år og snuppa ble akkurat ett. Jeg kjenner ikke så mange her etter å ha bodd mange år borte, så det hadde vært hyggelig å bli kjent med noen i samme situasjon. Kjempeviktig med nettverk når man er alene, er jo ikke alltid like gøy å mase på familien.
katrineev Skrevet 16. april 2007 Forfatter #20 Skrevet 16. april 2007 bare for dere og legge meg til på msn om dere vil.. [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå