Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Er 21+5, og har til nå kjøpt: Vogn (Bestilt) Stelleveske Lammeskinn til vogn Sengtøy til vugge, vogn og seng Sprinkelseng m/dyne og madrass Sengekant Litt klær (Mothercare i London =)) Dyne til vogn Bestilt smokker fra Navnesutten.dk (og beholder til de) Tapet til babyrom Vugge + lammeskinnspose arver vi i tillegg til en del strikkede babyklær. Liker å få ting gjort, i tillegg at eg syns det er greit å spre utgiftene. I tillegg kommer feriepenger og skattepenger gå til oppussing av bad. Er jo litt skummelt iom at jeg kun er litt over halvveigs, men må jo bare tenke positivt i tillegg til at det er så kjekt! Hva har dere andre kjøpt inn til nå?
maybebaby :) Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Ååååååå!!! det høres jo sååååååååå kjekt ut!!! er ikke mer enn 14 uker jeg...så det holder å investere i mammaklær...men...klarer nesten ikke vente!!!!! :) Men jeg må bare spørre...hvilken vogn??? bestillt...tar det lang tid???
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 jeg har alt, mangle bare stellebord nå svigermor skal sende penger til oss i slutten av mnd så vi kan gå å kjøpe d (cam stellekommode) eller så er d litt mer klær til gutten som trengs, men d venter jeg me til han er født..
*smula* Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Vi har kjøpt vogn, badebalje, et teppe og litt klær. Driver nå og pusser opp en gammel vogge fra 1911 og sprinkelsengen som jeg hadde da jeg var liten. Så av de store tingene som gjenstår er det bare stellekommode og bilstol.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 jeg er bare i uke 16 da men med mamma på handletur blir det shoppa litt smått Dun dyne til seng og vogn... (SUPER=) 5 års garanti... 2 helseteppe i eplegrønn og hvit (siden jeg ikke vet hva det blir vaskekluter og gasskluter og ellers litt hvitt baby tøy=) strechlaken i nøytale farger sengesett til dynene, syns de var dyr da, men... guttetøy har jeg plentis av fordi tanta mi fikk siste unge(gutt) for under 1 år siden, og hun sender pose på pose hit med klær som hun ikke bruker til han lengre. De ser helt ubrukt ut og masse lekkert:) Ellers skal jeg overta nytt stellebord fra henne og bilstol. det som mangler er: vogn, vogge, seng, og voksipose... PLUSS PLUSS:) hihi..
ana baroma Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Fikk handla dundyner i går til seng og vogn:) Et par helsetepper og noen kluter kjøpte jeg også... Klær har mannen min handla litt av, men ikke så mye da (var på ferie uten meg:), lammeskinn, vogn, diverse klær osv arver vi fra storebror. Gleder meg til mamman hans og jeg skal gå gjennom den eska som er diiiger og stappfull:)) Skal bare vaske lammeskinnet, kjøpe seng (neste helg) og madrass, så kan ungen bare komme... Urk, er jo leeeenge til det jo, he,he.!!
SusyQ Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Er i uke 20 og har akkurat vært på ultralyd og fått vite at vi venter jente, så tenkte først å begynne innkjøpene så smått nå. Får: Seng Bilstol Vippestol Høy barnestol Har bestilt: Tapet til barnerommet Barnevogn Mamma har kjøpt: Håndkler, kluter, smekker, sengetøy osv på salget på Princess i dag. Ellers har jeg laget liste og tenkte å kjøpe mesteparten på en weekendtur i mai. Myyye å spare på å kjøpe babyting i Europa. Særlig når vi slipper norsk toll (to pers kan ta med varer for 12 000 tollfritt) og samtidig slipper utenlandsk moms (ca 20 prosent).
Love my kidz Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 Til nå er følgende kjøpt inn: Vogn Dyne og pute til vogn Dyne og pute til seng Sengetøy til vogndyna Laken til både vogn og seng Krabbeteppe (stort teppe for gulv) Helseteppe (koseteppe) Babybok 5-6 bodyer 2 sparkebukser i fløyel 1 par sokker 1 par labber Kluter 2 smekker Det neste blir å finne seng og det som hører til den, og det er jo en masse småting som mangler ennå. Men har jo god tid =)
conney skal ha nr 2:) Skrevet 14. april 2007 #9 Skrevet 14. april 2007 Jeg er i uke 20+2 Har kun kjøpt en lite dress rette etter ul:) Har ikke hastværk med å kjøpe, lenge igjen enda tenker jeg.... Men har tatt meg god tid til å sjekke ut hva ting koster de forskjellige plassene... Så jeg vet akkurat hva jeg vil ha av vogn(basson roma 07) Basson stellebord.. noe får vi... Men gleder meg masse til jeg har fått alt på plass
Sommerfugl78 Skrevet 14. april 2007 #10 Skrevet 14. april 2007 Har kjøpt bilstol. Det er det ) Ja, og så navnebok! Strikket to tepper og en lue. Holder på med saueskinnpose og en jakke.
Gjest Skrevet 14. april 2007 #11 Skrevet 14. april 2007 Har handlet litt i dag da.. dyne til seng dyne til vogn sengesett til vogn 3 laken 1 helseteppe gaskluter smekker 2 bodyer ett eplegrønt teppe Har bestillt en dyne til vogge sengekant 2 grønne helsetepper Fått: vippestol ammepute vogge - som min onkel har laget litt forskjellig tøy som mamma har kjøpt Får låne bilstol lammeskinnspose voksipose Mamma har strikket hentesett, 2 tepper og et annet strikkesett Når døgnet skifter går jeg inn i 19 svangerskapsuke
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 14. april 2007 #12 Skrevet 14. april 2007 Dette er det vi har hittil. Jeg er i min 27 uke. Kjoept: Vogn Toeybleier i masse forskjellige farger Vaatposer, kluter, tilbehoer til stell Sengesett med Noas Ark Gardiner med Noas Ark Litt smaating--smokker, bitering, leker Litt klaer (4 kjemesoete sett) Faatt nytt i gaver: Babygym Masse, masse, masse klaer 3 hjemmelagde tepper 2 vogntepper Stoette til bilsete Badestoette--saann "hengekoeye" til aa ha babyen i naar den skal bade Badekaape og kluter Nakkestoette til bilsete Foerstehjelpsskrin Ammeinnlegg Leker Laken og tisselaken Flasker Bamse med "womb sounds"/ hjerteslag Arvet: Brystpumpe Ammepute Laaner: Vugge Muligens barneseng
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 14. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 14. april 2007 Vi har bestilt Emmaljunga City Cross med city bag. Har hørt masse bra om denne vogna! Vi bestilte den sist uke, og Emmaljunga produserer de visstnok rundt uke 15. Da vår vi den i slutten av mai/begynnelsen av juni.
*thessan* Skrevet 15. april 2007 #14 Skrevet 15. april 2007 e 22+5 har köpt -1 blå sparkebukse -1 par sokker -1 lue -4 sutter med navn(etternavn da vi ikke vet va navnet blir, men disse har snart pappan brukt opp, så bebis får ikke disse likevel) -2 mammabukser till mg
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 15. april 2007 #15 Skrevet 15. april 2007 Jeg er i uke 25 og har kjøpt: klær - en god del i store størrelser Baby Bjørn bæresele m/tilbehør mammaklær - jeg passer få av mine vanlige klær Så nå står utstyr som vogn, seng etc for tur. Synes det er greit å spre utgiftene...
Raych Skrevet 15. april 2007 #16 Skrevet 15. april 2007 Jeg er 23 uker, men vi har jo en del fra jenta vår, så det er ikke kjøpt så mye nytt. Vi har: Vogn. Lammeskinn til vogn og vugge. Sprinkelseng m dyne. Sengeklær. Sengehimmel. Egentlig masse klær, men det kommer an på hvilket kjønn det blir:) Dyne og madrass til vogn + dynetrekk. Vugge. Sportsvogn. Stellekommode. Babygym. Vippestol. Babytepper. Vi mangler egentlig bare madrass til seng, bilstol og nye kluter etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå