Gå til innhold

vært å shoppa=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var litt deilig og komme seg ut. fløy rundt på shopping sentra med svææææææææææææær mage og singlet. eneste som irriterte meg var alle de dømmene blikka på de tatoverte armene mine. blikka sa lissom "du blir en dårlig og harry mor!" møkka folk. hadde bare lyst til å skrike til dem!

Men var delig og shoppe litt da. eneste var at det blei litt tungt på slutten med ryggen. og det begynte og stikke så sinnsykt i nuska og jeg merka skikkelig nedpress og blei ordentlig svimmel. uff ikke behagelig, men fortsatt digg og komme seg ut litt. vaggene som en gås bort over..hihi...var sikkert litt av et syn=) og jeg gikk saktere og saktere, nesten parkerte til slutt vettu=) sambo måtte le litt av meg da...=) hihi

men vi fikk kjøpt ny postkasse og møbler til verandaen som sambo bråker med nå=) så i kveld skal vi sitte på de nye fine møblene, ( som vi kjøpte på jysk til 1500 kroner av en dame som garantert aldri har jobbet innen service bransjen før, makan til oppførsel på den dama, ho var vel rundt 30 tenker jeg, og klage og søt hele tia om hvor sliten ho var til kundene..makan) så skal vi kose oss meg monkholm. har lyst til å smake øl igjen, men kan jo ikke drikke alkohol og det kan jo ikke sambo heller, (for hva viss det skjer noe) så da blir det alkohol fri øl. bare håper det smaker det samme.....

men nå har jeg vondt i hoftene igjen, så skal ta meg litt mat og legge meg på sofaen...

snakkes senere i kveld jenter. såfremst jeg ikke er heldig i kveld da..hihi...(liten tro men.....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig å shoppe litt da;) drit i stygge blikk, bare kjærringer som ikke klarer å la være å bry seg om andre!:)

Selv har jeg vært på softis shopping i dag, deilig. Og hatt et lite vulkan utbrudd her hjemme... jaja:)

Fortsatt god helg, og for all del; ikke knip!!

Skrevet

hehe..var å på shopping i går,jeg!skulle ha vårsko til storebror (hør på denne..han er tre!!!!Og sa har snakket om "tibbala sandaler til baggan"=oversatt:Timberland sandaler til barnehagen..)ganske bevisst i ung alder fårn si!

så mor ut på tur i bogstadveien,med mål om sko til meg og han..

Vagge,vagge,herlighet som folk stirrer..og jeg kan ikke klandre dem,md en huge mage som nesten henger på knærne og jeg knallrød i ansiktet pesende som en gammel bloghund oppover gaten!!

Men fikk sko jeg,(joggesko OG sandalene..Han ble sååååå glad,har sovet med de på i natt=)så søt)

Karret meg inn på Zara og fikk tak i nye jeans til han,og da hadde jeg så vondt at jeg måtte sette med ned!Tenkte dette MÅ d vell bli fødsl av,men nei..

jaja,har skjønt at dette er over for deg mandag,IZ!

Herlig!!

Skrevet

ja,glemte å si!!samme som mille80!drit i kjie uvitende mennesker!

Vet hvordan sånn kan være,er oppvokst på beste vestkant og bor der enda,men alltid vært min egen person og skillt meg ut!!!

her er jo alle helt like!

Skrevet

Vært å shoppa i dag vi også, mest til den lille da: sengetøy, dyne og alt mulig dill som man bare Mååååååå ha.... Hi hi.... Blir nok litt bortskjemt i begynnelsen den lille her....

kjipt med fordomsfulle folk, det er så typisk i Norge..... Akkurat som om man har tatovering avgjør om man er/blir noen god mor, for da blir ikke jeg det heller.

Man får bare drite i dem dere vet joe selv at dere blir gode foreldre:-)

det blir vi vel alle her inne??!!

Munkholmen er god den når den er skikkelig kald, men må si jeg gleder meg til å kunne ta meg en ordentlig Tuborg.. det knallværet...

Ha en kjempe helg og lykke til med alle dere fødeklare, selv har jeg 36 dager igjen...

Skrevet

vært hissig i dag du også mille80?? hehe..alt har gått emg litt sånn smått på nervene ja. er lissom den smerten og den uveheten som gjør det tror jeg... hihi

nå skal jeg lage en gooood middag og se på boog and elliot=)

Kællen kom hjem med den siste til james bond også.. hater virkelig de filmene der. sysnde setter jenter i så dustete lys..."hei jeg er dum og deilig og ikke skjønner noen ting....PUUUUUUUUUUUl meg!!!! aaaaaaaaahhh er så skjønt å ikke forstå noe altså....." blææææææ....møkka bimbo horer...så kommer han derre james da vettu..med det tette blikket sitt.." ooh jeg er mister macho man...jeg pule deg....shaken,not stired...med den groteske engelsk utalen sin...." blæææææææææææ blir kvalm jeg ass...men jeg må jo bare pine meg igjennom vel...har jo ikke akurat torturert meg selv nok med bekkenløsning lissom......menn...herregud.....*klask i panna*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...