Plispy Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Hei! Jeg er 12 uker på vei nå. Alt var bra på ultralyd for to uker siden. Syns at magen begynner å komme, men er det noen andre enn meg som ikke har merket noen forandring på puppene enda? Trodde de burde vokse litt og være ømme, jeg. Mine har ikke vært ømme hittil i svangerskapet og ikke vokst. Dumt spørsmål, kanskje, men jeg klarer da å bekymre meg litt over dette....
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Jeg er i uke 15 og de har ikke vokst i det hele tatt !! Er mye ømmere enn før men ikke blitt synlig større.. Rart. Og har STOR mage nå.. Men spiser som en hest og sluttet å røyke da jeg fant ut at jeg var gravid, så har vel noe med det å gjøre.. Ja,ja puppene kommer vel etterhvert. Kanskje like greit at de ikke blir så stor med en gang så blir de ikke så slapp etterpå ;-)
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 hei! jeg er i uke20 å har heller ikke fått noe større bryster, syns heller ikke jeg fikk større bryster sist gang heller, bare når di va melkesprengte.. men kanskje di begynne å vokse når du har komt litt lengre ut i svangerskapet
Kufiolilla Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Jeg er snart 18 uker, og mine har heller ikke vokst en millimeter... Hender de er litt ømme på sidene bare, og noen ganger litt rare om morgenen. Men det ser altså ut som om de har tenkt til å forbli bittesmå... Typisk!
Kufiolilla Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 He he, ja, er jo glad jeg ikke har digre ballonger, men det hadde mine uansett ikke blitt. Hadde håpet å en gang i livet få ha litt større enn A i hvert fall :o/
Gjest Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Dere burde ikke ønske dere store pupper, jeg kunne gitt mye for å få a-cup, mye heller det enn e-cup, og enda større blir de sikkert :-( Jeg gikk fra c til d etter første jenta mi på ett år, nå har jeg e og er i uke 23. Synes det er grusomt med disse puppene, spesielt siden jeg er så slank ellers så ser det dumt ut, tungt er det også!!!!
prates :-) Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 Mine vokste ikke noe særlig i første svangerskap, og holdt på å eksplodere da babyen var født og det begynte å komme melk. Denne gangen (er 17+4) er puppene blitt svtore allerede, så kanskje jeg slipper den verste brystsprengen... :-) Tror det er veldig individuelt når og hvos mye de vokser.
Plispy Skrevet 14. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. april 2007 Takk:) Godt å høre at det ikke er så uvanlig...
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 14. april 2007 #10 Skrevet 14. april 2007 mine var ikke ømme eller noe større forrige gang.. det er de nå (mamma sier at blir det gutt får man ikke noe større pupper, mens med jenter får man det.. ) selv så tror jeg det bare er det at alle svangerskap er forskjellige.. brystvortene mine er også forferdelig såre nå.. helt uten grunn.. hehe.. aldri vært før..
minime<3 in belly Skrevet 15. april 2007 #11 Skrevet 15. april 2007 Jeg tror det med puppene er veldig varierende. Jeg var øm og "voksende" fra dag 1. da visste jeg ikke at jeg var gravid engang... hehe... Det gjorde vondt å ta av bh`n og ligge på magen var en prøvelse. Jeg begynte å få råmelk allerede etter 3 mnd eller noe. Men jeg hadde heller villet slippet disse store ballongene frem til fødselen, hehe...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #12 Skrevet 15. april 2007 Hei Jeg har heller ikke hatt noe ømme pupper (av og til om morgenen bare) og de har ikke vokst noe som helst.Kjekt å ikke å ha vondt, men skulle gjerne fylt en Bcup :-) Jaja, bra det ikke er bare meg! Fooresten, sist gang jeg var gravid fikk jeg ømme og stoooore pupper fra dag 1 (det var slik jeg merket det). Derfor synes jeg det har vært merkelig å være uten denne gangen Er i uke 17....
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 15. april 2007 #13 Skrevet 15. april 2007 Jeg er i uke 21 og mine har allerede blitt enorme, og synes det er rimelig slitsom....tungt er det også passer ingen av de gamle bh`ne.... synes dere burde nyte det jeg, de blir nok store når al melken kommer=) vi er jo så forskjellige så ikke bekymr deg du!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #14 Skrevet 15. april 2007 eg er 19+4 og puppene mine har ikke forandret seg i det hele tatt. men de kommer nok de og.. har ikke fått noe mage heller..
fairy Skrevet 15. april 2007 #15 Skrevet 15. april 2007 Jeg er så LEI av puppene mine. De har blitt enorme, det er jo et ork å drasse rundt på de. Gikk fra 75b til 75dd/80d helt i begynnelsen. Kan ikke skjønne alle de som legger inn tonnevis med silikon..
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 15. april 2007 #16 Skrevet 15. april 2007 Jeg har 65-70 E å de er bare i veien!!!" Blæææææ...Jeg er veldig tynn rundt livet, men diiigre mugger,,haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå