rødhette* Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Jeg og lillegutt skal til hjembyen min og være én uke når han er 5 måneder. Vi må ta fly dit. Vi kan få låne en 15 år gammel bagvogn når vi er der, hos noen bekjente. Når han er 8 måneder skal vi til syden, og skal kjøpe en vogn (carena easy e.l.) å ha med dit. Ville dere kjøpt vogna før og hatt den med også på turen til hjembyen, eller brukt bagvognen jeg kan få låne?
Big mama;) Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Heisann:) Jeg vil anbefale deg å kjøpe den vogna med det samme siden du alikavell skal kjøpe den! Ei 15 år gammel vogn kan/er full av midd og andre god saker som har samlet seg oppover årene...+ at barnet blir mye roligere når det ligger i sin egen vogn med kjente lukter:) Håper dere får en fin tur:) ( begge gangene)
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Hei Jeg ville også kjøpt den vogna med en gang, er greit å ha på flyplassen også. Og vogna dere får låne er jo der uansett hvis dere føler for å bruke den litt også.. Vi fikk tips om å ha lammeskinn i vogna, så ut som den ble litt bedre å ligge i da..
tante grusom master of law Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Tror jeg ville kjøpt vognen før jeg dro, slik jeg kunne ha brukt den på flyplassen. Men om du ikke har bruk for vogn på flyplassen, ville jeg ha brukt den som du kan låne. Slik at du slipper å drasse på en vogn helt unødvenndig. du kan jo legge et pledd el i den gamlevognen om den er ekkel.... God tur:)
Gjest Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Jeg er så kresen og sær, hehe, at jeg ville kjøpt og tatt med den andre vogna. Syns det er tryggere med mitt eget, da vet jeg at det er reint etc...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå