Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Har begynnt og lure litt på hva man skal si når man ringer? Hm... skal man presentere seg med navn og full historie.... Eller går man rett på å bare sier "Hei, vannet mitt gikk", eller "jeg har fått rier"????? Litt teit, men lurer... hva sa dere?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Sa navnet mitt og at jeg trodde vannet hadde gått... Hadde bare hørt om vannavgang som et "fossefall" mens jeg hadde litt og litt, men nok til at jeg ble våt uten bind. Og hun jm jeg snakket med var veldig hyggelig og spurte hvordan det var, så jeg forklarte og da sa hun at jeg kunne komme siden det hørtes ut som at vannet gikk, men at det ikke var noe stress. Vi slappa ikke akkurat av siden det er kjappe fødsler i familien min og turte ikke ta noen sjanser (vi hadde rett)
Gjest Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Da jeg ringte føden ved forige fødsel presenterte jeg meg med navn, sa hvor tett det var mellom riene og når jeg hadde termin.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Du behøver vel strengt tatt ikke si noe som helst, de vil nok følge opp med sp mål...
Gjest Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Jeg presenterte meg med navn og hvor langt i svangerskapet jeg var, samt at riene var så og så tette. Spørsmålene kommer fra jordmora underveis :-) De har sikkert hørt mye rart, så si det som faller seg naturlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå