Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Biomor er reist på tur, ingen vet når hun har tenkt å komme hjem igjen. Hun sitter bare hjemme på trygd, så det går jo fint. Men vi er i full jobb begge toI mellomtiden må vi kjøre og hente barnet på skolen som er en time unna der vi bor. Til mor finner ut at hun vil hjem igjen Slå den
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Uff da. Denne håper jeg jeg aldri slår. Synd at det skal være sånn. Har ingen gode råd til deg, men ville bare sende min sympati til deg, og si at det er trist at så ansvarsløse mødre i det hele tatt har foreldreretten. Håper hun snart kommer tilbake da!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Hun må da ha fortalt til barnet sitt hvor hun er og når hun kommer hjem! Samværshelg? Høres mer ut som samværsuker...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Det kan du si. Barnet vet ingenting. Jeg forteller at hun ikke skal reise hjem igjen søndag kveld, og da bare jubler hun. Det går noen timer før hun spør hvorfor hun ikke trenger å reise hjem.. Mye rare folk i verden Var ganske rasende, men nå er jeg vel bare oppgitt HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå