Gå til innhold

Morgengave til den kommende mannen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for å gi hverandre morgengave, men ikke noe veldig dyrt pga at bryllupet blir dyrt nok i seg selv.

Har dere tips til noe å gi ham? Gjerne noe personlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gav han lommelerke i sølv med innskrift "Din ......"(navnet mitt)

Kostet ca 700 inkl gravering var d vel...

Skrevet

Jeg skal gå til fotograf å ta sensuelle bilder av meg! Noen med bare lekkert undertøy, noen med bare et stykke tøy forran, og noen bilder uten en tråd, men med blomster på....

Skal så velge et bilde som jeg forstørrer og henger på veggen på hotellrommet...

Dette blir sikkert litt dyrt, men en billigere variant kan jo være å få ei venninne til å ta bildene, og forstørre det du liker best hos en fotograf(nettfoto)

Skrevet

Jeg skal gjøre det samme som deg. I morgengaven vil mannen min få "sexy" bilder av meg hvor jeg er uten klær...kommer nok til å dekke meg til med et eller annet, men det er ikke bestemt enda. Fotografen har så mange gode ideer:)

Dette er en gave som varer livet ut, og som er en ytterst personlig gave til ham fra meg. Morgengaven skal jo vare evig, så dette passer midt i blinken. Kjøper du klokker, slipsnål eller lignende er ikke dette noe som vil vare livet ut tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...