lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Vil bare dele min erfaring med dere, vi sluttet med natt pupp da lillemor var ca 11 mnd, da hadde vi noen netter med skriking, men hun våknet alikevel 1-2 ganger pr natt helt til jeg sluttet helt å amme henne da hun var 15 mnd. Nå er hun 17 mnd, og har nettop begynt å sove 11 timer om natta. Eldstemann begynte også å sove hele natta først etter at jeg sluttet å amme han.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Sukk...Har prøvd alt, men uten hell. Nyt nettene de som kan...
Monstermamma Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 ÅÅÅÅhhhhh var det bare så vel!!!!!! Sorry, men jeg klarte ikke å dy meg... 4 mnd siden puppeslutt her i gården og sover fortsatt ikke over!!!!
zadine Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 tulla blir 2 år på fredag, og hun sover enda ikke rundt. Hun gjør det innimellom, sånn ca hver 6-7 natt. Nå skal det sies at hun har vært mye syk, så jeg skylder på det. Ellers så skal det ikke være noen grunn til å våkne. Hun får vann på natta når hun er frisk, når hun er syk så blir det gjerne melk. Håper på en lengre periode uten sykdom nå når det går mot sommer, slk at hun kan lære seg til å sove bedre. Kjenner jeg er sliten etter nærmere 2 år med tidvis nattevåk, og håper på bedre tider.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 min blir et år om tre dager..og sover kun hele natta om han sover i vår seng....så jeg VET han kan!!! sover han i sin seng så våkner han fra 2-5 ganger hver natt..... har ikke peiling på hva jeg skal gjøre med det!
Sassy. Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Hun sover ikke rundt nei ! Og mamman begynner og blir ganske så sliten og alvorlig koffeinavhengig :-/ Men store gutt her sov ikke rundt før han var 3 år,og mellomste da hun var 4 år,så vi er vvel vant med det.....
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 Henger meg på : hadde det bare vært så vel. Slutta å amme for 13 mnd siden!!!
Mamma til verdens beste barn Skrevet 16. april 2007 #8 Skrevet 16. april 2007 Og jeg har aldri ammet... sover ikke hele netter han heller, dvs har gjort det ca 7 ganger i sitt 13 mnd lange liv:) Vi har også prøvd det meste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå