Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Når begynne med faste tider? Og når legge de for kvelden da?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 de finner rutinene etterhvert selv. Ikke noe å stresse med. Etter 6-8 uker kanskje
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Min begynte å sure veldig i 21-tiden ved 6 ukers alder. Det viste seg at hun bare ville legge seg, rett og slett. Nå legger vi henne rundt 21 hver dag, da er hun trøtt og sur. Sovner av seg selv. Deilig når rutinene begynner å sitte..
Gjest Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Åh, jeg ønsker meg soverutine gitt! Frøkna har vært våken til 23-24 de siste 2 ukene og sovet til 5-6 om morgenen den siste uka. Men da har hun også vært veldig sutrete fra 18-19 tida på kvelden. Virker som alt er galt! Så jeg tenkte at i kveld skal jeg legge henne tidlig og se hvordan det går....... Først nå ser det ut til at hun har sovnet *sliten*, MEN det er jo tidligere enn før! :) Så jeg håper jeg kan få til litt "fornuftig" soving på henne etterhvert nå... (hun er forresten 9 uker gammel)
Rose69 Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Frem til lillegutt var 3 mnd la vi han når vi la oss.dvs sent.23 tiden ca.Og amming kl 04. Men vi ønsket litt voksentid på kvelden og prøver nå og legge tidligere.Han er nå 3 1/2 mnd. Litt vanskelig pga. sol sent nå, mye lys.Men jeg propper lillegutt full med melk så sovner han som regel raskt.hehe.Eller så bysses han i søvn. Har aldri stresset med leggetider.Det har bare blitt sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå