Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Er det normalt å få mensen tilbake når gullet bare er 8 uker?? Har startet med minipiller (cerazette tror jeg de heter) og der står det at dersom en skulle blø kraftig/menstruasjon skal en kontakte lege. Gidder ikke å gjøre det dersom det er vanlig å få mensen. Håper på noen tilbakemeldinger på hva dere ville gjort
Gjest Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Hei:o) Jeg fikk mensen tilbake rett etter at jeg fødte om en trent. Og jeg bruker aldri noen form for prevensjonsmidler. Blødde ganske kraftig de 5-6 første mnd men nå begynner det å ta seg tilbake. Men vet ikke noe om piller jeg da:o/ Men tror det kanskje kan være litt vanlig å blø rart rett etter fødsel?
Mamma til Mathias og Christine Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Men du kan blø pga cerazetten. Jeg fikk de da jeg var på 6 ukers kontroll og jeg blødde i over 1 mnd i strekk med de, så jeg sluttet tvert. Men om d er det som skjer i ditt tilfelle vet jeg ikke. Tenkte jeg bare skulle nevne det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå