havsula Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Har nettopp oppdaget denne siden jeg! En hyggelig overraskelse må jeg si! Var på nippet til å slutte helt å være inne på disse sidene, mye tøys og tull ... Men, så var jo denne siden her da... er ikke av de ivrigste på nett, men blir nok å slenge innom:) Jeg er straks 36 år, gift og har 2 barn, en liten og en stor. Håper dere tar godt imot meg ! Ønsker alle ei riktig god helg. hilsen
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Hei kjempekoselig at du fant frem til disse sidene,har ikke vært her selv så veldig lenge,men jeg må si at de virker veldig hyggelige de damene som er her. her kan en snakke sammen uten at det blir fjortisprat av det,om du skjønner hva jeg mener. Der er rett og slett litt høyere takhøyde her.Sikkert fordi vi er modne foreldre. Håper du vil trived her velkomstklem fra meg
Gjest Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 gratulerer =) du har nå funnet et forum som garantert er vanedannende.så glem tanken på å være lite på nett,hehe. her inne er det koselig.mye morro,men også alvor der det trengs. håper vi ser deg masse her inne =) velkommen skal du være.
Gjest Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Heisann og velkommen hit :0) Selv har jeg 4 barn og er 31 år. En riktig god helg til deg også :0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Velkommen hit til oss:-) Her er det trygt og fint og raust og flott:-)
Gjest Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Hallo og velkommen hit, bare koselige damer her ;-)
Natteravnen* Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Koselig at du fann denne sida før du `sjekka ut` då! Velkommen i klubben! -og god helg til deg. c",)
Gjest Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 Hei på deg havsula. Så fint at du fant oss. Her er det mye tull og tøys, men som regel er det av den sorten som gir en god latter. Ellers er det stor takhøyde, mange fornuftige svar og gode mennesker som er her. Håper du vil trives. Ser frem til å høre fra deg:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. april 2007 #9 Skrevet 14. april 2007 Hei og velkommen til oss, her er du på eget ansvar....... Er nemlig veldig lett å bli avhengi. Her er det både hjerterom og husrom....
hypersusmor Skrevet 15. april 2007 #10 Skrevet 15. april 2007 Hei Havsula! Her er det veldig trivelig. Mange omtenksomme, velfunderte, trøstende, morsomme og litt barnslige damer. Velkommen!
Superlis Skrevet 15. april 2007 #11 Skrevet 15. april 2007 Velkommen,velkommen!!! som det er sagt her tidligere,her er det flott og være!!!
allerhelstNorge Skrevet 16. april 2007 #12 Skrevet 16. april 2007 Hei og velkommen skal du være. Er ikke så ofte innom her selv da tida strekker svært dårlig til omdagen. Men når jeg stikker innom..... er det fint her.
Maud Skrevet 16. april 2007 #13 Skrevet 16. april 2007 Vi skal prøve å ta godt imot deg. Begynner med å ønske deg velkommen og håper jeg ser deg her inne mer i fremtiden. Da blir vi kjent, vet du :-)
Julie Angelica:) Skrevet 16. april 2007 #14 Skrevet 16. april 2007 Hei:) Jeg er netopp blitt 33 og fikk mitt første barn i Juli 2006. Er det noe mulighet for at jeg også kan være på disse sidene?
phantomet Skrevet 16. april 2007 #15 Skrevet 16. april 2007 Velkommen til både Havsula og mammaen til Julie Angelica. Her er det trivelig. Mange snille oppegående damer med stort hjerte, masse humor og livserfaring som har gjort sitt til at modenheten har seget inn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå