Gå til innhold

Dere med baby 2 - 3 mnd.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skalm dere ha på dem på 17 mai?

Har ikke peiling på hva vesla skal ha på seg.

 

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en søt bunad i str 62. Han vil være ca 3 mnd på 17 mai

Skrevet

Jeg hadde tenkt på bunad (strikk selv), men ble nedstemt her hjemme....det blir tøff jeansjakke og bukse.

Skrevet

Jeg kjøpte faktisk 17-mai kjole til Hedda igår -en nydelig hvit blondekjole med sløyfebånd i livet og matchende "truse" til. Ho er utrolig søt i den, har hatt oppvisning for pappa! Hedda er 3 måneder på 17 mai.

Skrevet

strikket kjole m heklede, påsydde blomster...alt hvitt. er nå på jakt etter skinntøfler....bor minst 2 timers kjøring fra en barnebutikk.....

Skrevet

Hvor ble den bunaden til en 3 mndr baby kjøpt?

Skrevet

Engler og Cowboyer har bunader i str 62..

Skrevet

Mi jente er 4 måneder rundt 17 mai, hun skal ha bunad! eller sånn festdrakt som man får kjøpt på obs. den er så herlig! :D

Skrevet

sånn seilerdress fra sparkjøp... han er ca 4mnd 17mai

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...