Babyfacepsycho Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Hva skalm dere ha på dem på 17 mai? Har ikke peiling på hva vesla skal ha på seg. =)
^**jente79+knøttet**^ Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Jeg har kjøpt en søt bunad i str 62. Han vil være ca 3 mnd på 17 mai
Gjest Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Jeg hadde tenkt på bunad (strikk selv), men ble nedstemt her hjemme....det blir tøff jeansjakke og bukse.
En liten mamma Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Jeg kjøpte faktisk 17-mai kjole til Hedda igår -en nydelig hvit blondekjole med sløyfebånd i livet og matchende "truse" til. Ho er utrolig søt i den, har hatt oppvisning for pappa! Hedda er 3 måneder på 17 mai.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 strikket kjole m heklede, påsydde blomster...alt hvitt. er nå på jakt etter skinntøfler....bor minst 2 timers kjøring fra en barnebutikk.....
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Hvor ble den bunaden til en 3 mndr baby kjøpt?
*titte tei!* Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 Mi jente er 4 måneder rundt 17 mai, hun skal ha bunad! eller sånn festdrakt som man får kjøpt på obs. den er så herlig!
LadyLuck & Skrevet 15. april 2007 #9 Skrevet 15. april 2007 sånn seilerdress fra sparkjøp... han er ca 4mnd 17mai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå