Gå til innhold

JANE slalom pro....og hvor finner man billig myggnetting????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har kjøpt den?????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er vanlig myggnetting du leter etter, har de det på Cubus og spar kjøp til en rimelig penge.

Skrevet

oj takk.. på cubus altså.. kunne ikke falle meg inn å lete der.. jeg tenkte til vogn..

Skrevet

Jada, de har sånn vanlig vogn myggnetting der. Passer alle vogner enten det er bag eller sportsvogn. De har sort, hvit og blå. Korter 39 kr eller noe sånt.

Skrevet

Hei! Jeg har også kjøpt den vogna! Deter innebygget myggnetting i vogna!!! inne i glidfelåsen i bagen. så du kan bare dra nettingen over bagen :-)

Skrevet

ja jeg vet det. men syns ikke den dekker skikkelig..

Skrevet

er du forresten fornøyd med vogna ?? har ikke fått prøvd ut min enda..:)

Skrevet

ok.har ikke prøvd myggnettingen. bare så at det var det. har heller ikke prøvd vogna enda, har bare prøvd å sette på bag/bilsete på den. syns den virket litt skranglete da bag/bilsetet var på. bagen vipper liksom... lurer på om det skal være slik eller om det er noe feil - skal høre med butikken. syns vogna så fin ut i butikk, men hjemme syns jeg den var litt "plastic" pga at bag ikke sitter skikkelig. men lett og fin vogn da. blir sikkert bra.

Skrevet

vipper bagen på din vogn også når du beveger den litt?

Skrevet

Bare ett lite tips til bag som "tipper"...

Juster fotbrettet så det står opp og støtter opp bagen, da står den stødig. :o)

Skrevet

ja den vipper kanskje litt selv om jeg har oppe forbrettet. dunker borti det da.. men det går jo ann å ha noe der sånn at man ikke hører den lyden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...