har fått lita pia Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 dere når dere er 32 uker på vei? hvar ute en tur i dag og syklet, gikk veldig fint for meg..tok det rolig da.. eneste var at det gjorde vondt å sitte på sykkelsete..hm..
Linnea82 Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Jeg er i uke 37 og sykler hver dag, er ingen problemer forutenom at jeg blir fort andpusten så tar det rolig. Regner med jeg kommer til å sykle helt til magen blir "i veien"!
har fått lita pia Skrevet 14. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2007 da har du jo bare uker igjen:) kanskje den ikke blir i veien:) er jo god trim dette..kor langt sykler du da??jeg sykler kanskje 4-5 km, det er ikke så mye,men det hjelper vel på
Linnea82 Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Sykler til og fra jobb, det er ca 5 km tur/retur. Nå til uken starter permisjonen, så da må jeg være flittig å sykle selv om jeg ikke skal på jobb:) Er fin trim ja, faktisk synes jeg det hjelper mot bekkenløsning (men har heldigvis ikke vært SÅ plaget med det)
Gjest Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Jeg har syklet "aktivt" i flere år... På vinterstid har d blitt spinning innendørs da. Men BL har gjort at jeg ikke her greid d i dette svangerskapet. Får skikkelig vondt i halebenet/korsbenet, desverre. Lenge siden jeg har syklet nå, men har veldig lyst å forsøke igjen, med korte korte turer til å begynne med, kanskje jeg kan greie d. Er jo superfin trening og deilig når man kan sykle ute.
Diva Muffin Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Bestemte meg for å droppe sykkel da jeg var 35 uker på vei, tungt å løfte beinet over stanga med bekkenløsning, og enda verre å bøye meg fremover mens jeg sykler. Skulle hatt en sånn skikkelig kjerringsykkel med kurv og alt..
Amsterdame Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Er i uke 39 og sykler hver dag. Synes det er mye lettere enn og gå. Nå har hodet festet seg så magen er litt mer i veien, men sykler litt mer bredbent... Bor i Nederland forresten så her sykler alle til siste dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå