Gå til innhold

Hvordan vet man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

at man har funnet en å satse på, en å dele livet med? Er man forelska konstant i årevis? Eller gjelder det å finne en man kan dele hus med uten å henge seg opp i alle uvaner og feil? Kan man (jeg) satse på en man har det generelt godt med selv om man er veldig ulike og nesten aldri gjør noe annet sammen enn det å dele sofa/seng? Man har jo aldri noen garantier her i livet, men man kan heller ikke prøve og feile særlig mange ganger når man har barn fra før...

Tankene svirrer bra i topplokket i dag ja :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært sammen med min kjære i snart 10 år. Jeg elsker han over alt på jorda og han er drømmemannen:-)

Vi har mange felles interesser og det er noe jeg setter stor pris på. Han er også initiativrik og drar meg med på nye ting. Det tolker jeg som at han ønsker å tilbringe tid sammen med meg. Men selvfølgelig er ikke alt like rosenrødt hele tida og noen ganger ønsker jeg han dit pepperen gror.

Jeg er fortsatt forelska i han (har tenkt på at det kanskje er rart, men for meg er det ikke det).

Vi er veldig flinke til å gjøre en liten innsats for å ta vare på hverandre. Jeg har ikke noe imot å ta barna for at han skal få slappe av og omvendt. Har tro på at man må gi for at det skal gå, og det må være begge veier.

Om du kan satse på en mann som er veldig ulik deg og som du nesten ikke gjør noe annet sammen med enn å dele seng, det er noe du selv må finne svaret på. Noen trives med det. Jeg kunne aldri ha funnet meg til rette i et sånn type forhold.

Skrevet

Det eneste me har felles er sengeaktivitetene.

Eg har snakket med sambo. om dette flere ganger. For etter som årene går, så er ikke dette nok for meg.

Men så har me 2 barn, hus, hund og katt sammen.. Så det er så mye å ta hensyn til.

Forelskelsen er over, men eg er jo utrulig glad i han og tenner seksuelt på han. Han er en god forsørger å en god far, snill er han og.

Men han er stort sett irritert på alt å ingenting, går rundt å banner for seg selv over helt unødvendige ting. Også klarer eg ikke stole 100% på han.

Pga noe han har gjort tidl.

Så man kan nok ikke vite det, men eg anbefaler å ha felles interesser.

Lykke til. :)

Skrevet

Vi liker begge å spille ps2 da, og i blant er vi ute sammen med barna. Litt økonomi også som gjør at vi aldri har fått vært på kino eller spist ute. Tror nok han kan dras med på noe sånn innimellom

Skrevet

Et lite ordtak. Det er ikke om å gjøre å finne den rette, men selv å være den rette. Jeg og mannen min har vært sammen i bnart 10 år og jeg kunne ikke tenke meg en bedre mann. Vi ønsker å bli gamle sammen. men vi er ikke konstant forelsket i hverandre. Det handler også om å elske hverandre og det er ikke en følelse, det er en ting man gjør. Feks: gjøre ting for hverandre, gjøre ting sammen osv.

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener. Så lenge han mener jeg er rett for han og er fornøyd så skal jeg bare satse??

Skrevet

Man snakker hele tiden om å finne den rette, men uansett hvem man ender opp med vil det alltid være ting å irritere seg over hos den andre. så hvis man har funnet en som man er glad i bør man kansje overse småfeil og heller tenke på hva man kan gjøre selv, for å få forholdet til å bli bedre. Det starter alltid med seg selv. Ble du litt klokere?

Skrevet

Ja, det ble en litt annen vri på det når du skrev det sånn. Kanskje bedre å være klar over problemområdene på forhånd og gjøre det beste ut av det. For følelsene vi har er det ikke noe i veien med

HI

Skrevet

Da ønsker jeg dere lykke til og håper at dere har en fin fremtid foran dere:-)

Skrevet

Har får meg til å føle meg trygg og ønsket på en måte jeg aldri har følt før. Derfor er jeg så utrolig glad i han. Han viser stadig at jeg betyr alt for han og det varmer om hjertet. Han er den eneste jeg åpent kan gråte framfor, den jeg kan si akkurat det jeg føler til, for jeg vet at han kan takle det, og uansett ikke ser ned på meg. Jeg vet at jeg kan stole 100% på han i de viktige tingene. At han til tider er litt distre er greit.

Han er en fantastisk pappa og gjør alt for den lille jenta si (16mnd).

Vi har vært sammen i litt over 4 år, er i begynnelsen av de 30 begge to.

Skrevet

det høres jo ut som en mann du trygt kan stole på:-) Jeg er også i begynnelsen av 30 årene. Blir 33 i mai. har forresten skiftet nick fra wibbi til blond74. Vi har to jenter sammen. Ei på 5 og ei på 2år. Vi venter tredje jenta i juni. Vi har vært sammen i snart 10 år og gift i snart 4 av de. Vi har et veldig godt forhold. Men vi har jobbet for å komme dit vi er i dag.

Skrevet

Men dette innlegget er ikke fra Hi da!

Skrevet

Ok. koselig å prate med deg også:-)

Skrevet

Hun har jo heller ikke skrevet HI på alle innleggene, så det var ikke så lett å vite med så mange anonyme:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...